زمان مطالعه: 6 دقیقه

راز قتل پسر 4 ساله در اعترافات زن کارتن خواب

معمای ناپدید شدن تیام کوچولو، پسر 4 ساله با پیدا شدن جسد او در رودخانه خجیر و اعترافات زن کارتن خواب به جنایت فاش شد.
20 خرداد 1398
شناسه : 13266
منبع:
اشتراک گذاری
اشتراک گذاری با
تلگرام گوگل پلاس
لینک
https://hadese24.ir/news/13266
4610+
بالا
معمای ناپدید شدن تیام کوچولو، پسر 4 ساله با پیدا شدن جسد او در رودخانه خجیر و اعترافات زن کارتن خواب به جنایت فاش شد.

معمای ناپدید شدن تیام کوچولو، پسر 4 ساله با پیدا شدن جسد او در رودخانه خجیر و اعترافات زن کارتن خواب به جنایت فاش شد.

‌تحقیقات در این پرونده از روز 25 اردیبهشت ماه امسال همزمان با گزارش ناپدید شدن پسربچه 4 ساله‌ای به نام تیام در شرق تهران شروع شد. به گفته خانواده تیام او در حال بازی با برادرش در کوچه بوده که زنی به بهانه بازی در پارک او را با خودش برده است. با شروع تحقیقات، ماموران به بررسی تصاویر دوربین مداربسته در آن حوالی پرداختند و پی بردند که زن کودک ربا، بعد از فریب ‌تیام، او را که چثه کوچکی داشت درون کارتن بزرگی قرار داده و با خود برده است. با بدست آمدن چهره زن کودک ربا تحقیقات برای شناسایی او آغاز شد. از سوی دیگر خانواده تیام کوچولو بسیج شدند تا این زن را پیدا کنند. تلاش آنها نتیجه داد و موفق شدند زن کودک‌ربا را در یکی از پارک‌ها شناسایی کنند و به این ترتیب او دستگیر شد. این زن که به مواد مخدر اعتیاد دارد در بازجویی‌ها به ربودن تیام کوچولو اعتراف کرد و گفت: پسربچه را ربودم تا همراه خودم به گدایی ببرم. می خواستم هرچه پول در می آورد را خودم بردارم و با آن خرج مواد و خوراکم تامین شود اما وقتی او برای گدایی به چهارراه تیرانداز بردم ناگهان در میان شلوغی و ازدحام جمعیت گمش کردم. این زن اما در تحقیقات بعدی مدعی شد:«تیام را با خودم با جاجرود بردم و زیر پلی در آن محدوده رهایش کردم.»

این زن با دستور قضایی بازداشت شد تا اینکه عصر جمعه ماهیگیری وقتی تورش را به درون رودخانه خجیر در منطقه جاجرود انداخت جسد پسربچه‌ای در تورش گیر کرد. با بیرون کشیده شدن جسد مشخص شد که او کسی جز تیام کوچولو نیست به این ترتیب زن معتاد چاره‌ای جز بیان حقیقت ندید و به قتل پسربچه اعتراف کرد. زن 40 ساله دیروز برای تحقیق به شعبه یازدهم دادسرای جنایی تهران انتقال یافت و در گفت و گویی جزییات جنایت را شرح داد.

انگیزه ات ازجنایت چه بود؟

من قصد کشتن تیام را نداشتم و ناخواسته قاتل شدم. او را برای گدایی ربوده بودم ، مرگ او کاملا اتفاقی بود.

بیشتر توضیح بده؟

5 یا 6 سالی می شود که معتاد به مواد مخدر شده ام. همسرم وقتی متوجه اعتیادم شد طلاقم داد و دو فرزندم را با خود برداشت و رفت. از آن زمان به بعد یا در زندان بودم یا پاتوق معتادان و یا کارتن خوابی می کردم. تیام کوچولو را دورادور می شناختم و در محل دیده بودمش. او پسربچه آرامی بود تا اینکه به سرم زد او را با خود به گدایی ببرم. خودم کارم گدایی بود اما چون ظاهرم نشان می داد که معتادم کمتر کسی حاضر به کمک می‌شد. به همین دلیل با خود گفتم که بچه همراهم ببرم تا دلشان بسوزد و به بچه کمک کنند و من پولهایش را بردارم تا با آن خرج خوراک و موادم تامین شود. روز حادثه به بهانه رفتن به پارک تیام را دزدیدم و با خود به گدایی بردم. روز دوم بود که به مقابل رودخانه‌ای حوالی جاجرود رفته بودم تا مواد مصرف کنم. تیام هم همراهم بود و هرچه پول از گدایی در آورده بود را از او گرفته بودم. سرگرم مصرف مواد بودم و تیام بازی می کرد که ناگهان به سمت من آمد و  روسری ام را کشید. خمار بودم و نمی فهمیدم چه می کنم تیام را هل دادم که به رودخانه افتاد اما قصد کشتنش را نداشتم. چون می خواستم از او کار بکشم.

بعد چه شد؟

به داخل رودخانه رفتم تا نجاتش بدهم اما جریان آب تیام را با خودش برد و هیچ کس هم آن دور و اطراف نبود تا از او کمک بخواهم. برای همین تصمیم گرفتم ماجرا را به کسی نگویم تا اینکه دستگیر شدم. 

ارسال نظر