زمان مطالعه: 6 دقیقه

ادعای تازه برادر میترا استاد: نجفی به خواهرم خیانت می کرد / زنی که در دادسرا از او تحقیق شد چه کسی است؟

مسعود استاد، برادر میترا استاد که روز گذشته برای شکایت از وکیل نجفی راهی دادسرا شده بود ادعا کرد که خیانت نجفی به خواهرش مهمترین دلیل اختلافات آنها بوده و این جنایت یک جنایت کاملا خانوادگی بوده است.
20 خرداد 1398
شناسه : 13263
منبع:
اشتراک گذاری
اشتراک گذاری با
تلگرام گوگل پلاس
لینک
https://hadese24.ir/news/13263
3776+
بالا
تمام این اختلافات به خاطر خیانت آقای نجفی بود و اصلا مربوط به سیاست نمی‌شد. خواهرم هم روز حادثه قرار بود برای مصاحبه به خبرگزاری برود و این مباحث را افشا کند اما به قتل رسید. حتی زنی هم در خصوص همین خیانت به دادسرا احضار و از او تحقیق شده است.
مسعود استاد، برادر میترا استاد که روز گذشته برای شکایت از وکیل نجفی راهی دادسرا شده بود ادعا کرد که خیانت نجفی به خواهرش مهمترین دلیل اختلافات آنها بوده و این جنایت یک جنایت کاملا خانوادگی بوده است.

مسعود استاد، برادر میترا استاد که روز گذشته برای شکایت از وکیل نجفی راهی دادسرا شده بود ادعا کرد که خیانت نجفی به خواهرش مهمترین دلیل اختلافات آنها بوده و این جنایت یک جنایت کاملا خانوادگی بوده است.

مسعود استاد صبح دیروز به برخی مطالب منتشر شده درباره پرونده قتل خواهرش پاسخ داد و گفت: از امروز(یکشنبه) تصمیم به افشاگری گرفتم چرا که افراد زیادی آبروی خواهرم که دستش از دنیا کوتاه شده و ما را به بازی گرفته‌اند. عده‌ای تهمت پرستو بودن یا نامسلمان بودن به خواهرم زده‌اند و حتی مدعی شده‌اند که خواهرم مهدورالدم بوده است. امروز هم به دادسرا آمده‌ام تا از وکیل آقای نجفی به خاطر برخی تهمت‌هایش شکایت کنم.

او ادامه داد: وکلای متهم در این شرایط باید در پی آرام کردن و تسلی دادن به ما باشند نه اینکه با ادعاهای دروغین، داغ ما بیشتر کنند. برادر مقتول درپاسخ به سوالی در خصوص اینکه آیا از طرف خانواده آقای نجفی یا وکلایش تلاشی برای جلب رضایت شده است، گفت «نه» و ادامه داد: به هیچ عنوان از سوی آنها به سراغ من و خانواده‌ام برای جلب رضایت نیامده‌اند. به جز رایزنی هایی که دادسرای جنایی تهران در همان روزهای نخست که آقای نجفی بازداشت شده بود انجام دادند و حتی آقای نجفی هم از من خواست تا رضایت بدهیم، دیگر کسی سراغ ما نیامد. با این حال خانواده ام درخواستشان قصاص است و اجازه نخواهند خون خواهرم پایمال شود.

برادر میترا استاد در ادامه در خصوص اختلافات خواهرش و نجفی گفت: تمام این اختلافات به خاطر خیانت آقای نجفی بود و اصلا مربوط به سیاست نمی‌شد. خواهرم هم روز حادثه قرار بود برای مصاحبه به خبرگزاری برود و این مباحث را افشا کند اما به قتل رسید. حتی زنی هم در خصوص همین خیانت به دادسرا احضار و از او تحقیق شده است. آقای نجفی  مدعی شده که خواهرم حاضر به طلاق نمی‌شده و او حتی حاضر بوده تمام مهریه و حق و حقوق خواهرم را پرداخت کند اما آقای نجفی تمام زندگی‌اش از جمله خودروی لکسوس، ‌ویلا و خانه‌ای که در ولنجک داشت را به نام دخترش کرده و این گفته‌هایش صحت ندارد.

وی ادامه داد: متاسفانه شایعات در این ماجرا تمامی ندارد. چند روز پیش خبری خواندم در خصوص اینکه خواهرم 11 سیم کارت آقای نجفی را شکسته بود تا او با کسی ارتباط نداشته باشد اما این موضوع کذب محض است. آقای نجفی یک سیم کارت بیشتر نداشت. من زمانی که آقای نجفی شهردار شد به واسطه او به شهرداری رفتم و به عنوان کارشناس مشغول به کار شدم. آن هم به خاطر 26 سال درسی که خوانده‌ام. من دکترای هوا و فضا دارم و در دانشگاه امیرکبیر درس خوانده‌ام و حالا اصلا نمی دانم مطرح کردن این حرف‌ها چه ارتباطی به ماجرای قتل خواهرم دارد. من باز تاکید می کنم قتل خواهرم سیاسی نبوده بلکه بحث اختلافات خانوادگی مطرح بوده است همین. حتی شب آخر دعوای آنها بر سر همین موضوعات بوده و آن شب خواهرم به آقای نجفی گفته که فردا به مصاحبه می رود و تمام این حرف‌ها را بازگو می کند. او تمام اینها را در تماس تلفنی و چت به من گفت که تمام این مدارک را در دادگاه نشان می‌دهم. چون برای حرف هایم سند دارم.

برادر میترا در خصوص خواهرزاده اش نیز گفت: خواهرزاده من پس از قتل به خانه من آمده است و با من زندگی می کند چون خواسته خواهرم همین بود. نمی‌دانید چه حال روحی بدی دارد. فکر کنید سر صحنه قتل مادرش حاضر شده و او را با آن وضعیت در حمام دیده است. هر شب کابوس می بیند جیغ می‌کشد و می گوید آن صحنه از ذهنش پاک نمی شود. حتی شایعاتی که علیه مادرش در فضای مجازی منتشر شده و دست به دست می‌چرخد را می خواند و همه اینها عذابش می دهد. قصدم این است به زودی او را نزد یک روانشناس ببرم چون اصلا وضعیت روحی خوبی ندارد.

برادر مقتول ادامه داد: تقاضای ما این است که دادگاه علنی برگزار شود چون می خواهم حقایق دیگری را هم در دادگاه افشا کنم. خیلی حرف دارم برای آن روز خیلی.

ارسال نظر