زمان مطالعه: 3 دقیقه

جزئیات تازه از قتل امام جمع کازرون / چرا قاتل با اسب تردد می کرد؟

حجت‌الاسلام‌والمسلمین سیدکاظم موسوی، رئیس کل دادگستری استان فارس جزئیات تازه ای از قتل امام جمعه کازرون را بیان کرد و از صدور کیفرخواست در این پرونده خبر داد.
13 خرداد 1398
شناسه : 13193
منبع:
اشتراک گذاری
اشتراک گذاری با
تلگرام گوگل پلاس
لینک
https://hadese24.ir/news/13193
3474+
بالا
حجت‌الاسلام‌والمسلمین سیدکاظم موسوی، رئیس کل دادگستری استان فارس جزئیات تازه ای از قتل امام جمعه کازرون را بیان کرد و از صدور کیفرخواست در این پرونده خبر داد.

 حجت‌الاسلام‌والمسلمین سیدکاظم موسوی،گفت: «قاتل حجت‌الاسلام خرسند در یک سالی که در کازرون نبود با گروه‌های ضاله در طالقان ارتباط پیدا کرده بود. او هیچ‌گونه مشکل روحی و روانی و اعتیاد به مواد مخدر نداشته و آن‌چه در این‌باره به او نسبت داده می‌شود، دروغ است. متهم که  دارای همسر و فرزند است ، ادعا می‌کرد که  زندگی گذشته‌اش را تغییر داده و به غیر از اهل‌ بیت(ع) و خدا در راه دیگری نیست؛ به حوزه علمیه می‌آمد و می‌گفت می‌خواهد زندگی سالمی را در پیش گیرد. این فرد با تعریف از علما و روحانیون می‌گفت که ‌ای کاش مردم متوجه می‌شدند روحانیون خوب هستند و همواره این حرف را تکرار می‌کرد و در بین حرف‌هایش مواردی هم می‌گفت که تذکر می‌دادم و او را نصیحت می‌کردم.

وی در ادامه گفت: قاتل اصالتا کازرونی و دارای عقاید انحرافی بوده است، نسبت‌دادن این اقدام قاتل را به حوادث گذشته کازرون و ارتقای سیاسی شهرستان کذب است. ما یک سال از قاتل خبری نداشتیم و اخیرا که او را دیدم، گفت که قصد فروش خانه و مهاجرت به خارج را دارد.

رئیس کل دادگستری استان فارس در خصوص لباس های عجیب و غریبی که قاتل به تن می کرد گفت: قاتل چند روزی با لباس عربی، شال سبز روی سر، نقاب و سوار بر اسب در سطح شهر رفت و آمد داشته است. او در روزهای اخیر (شب بیست‌ویکم ماه مبارک رمضان) منبری را در میدان شهدا تعبیه کرده بود و با مراجعه مکرر به امام جمعه کازرون از او می‌خواست تا آن شب را در میدان شهدا سخنرانی کند. به گفته وی پرونده با صدور کیفرخواست به دادگاه فرستاده شده است.

ارسال نظر