زمان مطالعه: 4 دقیقه

جنایت در سنندج ؛‌دستگیری در پایتخت

پسری 27 ساله که به اتهام معاونت در قتل مسلحانه دو نفر در سنندج تحت تعقیب پلیس بود در پایتخت دستگیر شد.
12 خرداد 1398
شناسه : 13171
منبع:
اشتراک گذاری
اشتراک گذاری با
تلگرام گوگل پلاس
لینک
https://hadese24.ir/news/13171
3502+
بالا
پسری 27 ساله که به اتهام معاونت در قتل مسلحانه دو نفر در سنندج تحت تعقیب پلیس بود در پایتخت دستگیر شد.

پسری 27 ساله که به اتهام معاونت در قتل مسلحانه دو نفر در سنندج تحت تعقیب پلیس بود در پایتخت دستگیر شد.

این جنایت چند وقت پیش در یکی از خیابان‌های سنندج رخ داد. در تحقیق از شاهدان مشخص شد که ابتدا یک خودروی سواری با دو سرنشین سد راه دو مرد جوان شده و یکی از سرنشینان از ماشین پیاده شده و با شلیک چند گلوله جان دو مرد جوان را گرفته و سپس همراه همدستش گریخته است.

کارآگاهان در ادامه تحقیقات موفق به شناسایی عاملان این جنایت شدند اما‌ آنها پس از قتل خانه و زندگیشان را ترک کرده و متواری شده بودند. در چنین شرایطی نام این دو متهم متواری در لیست افراد تحت تعقیب قرار گرفت تا اینکه ردپای یکی از آنها در پایتخت بدست آمد. وی که در یک نانوایی مشغول به کار شده بود روز جمعه دستگیر شد و دیروز برای تحقیق به دادسرای جنایی تهران انتقال یافت. این متهم 27 ساله وقتی پیش روی قاضی کامران رضوانی بازپرس جنایی تهران قرار گرفت چنین گفت:من نقشی در جنایت نداشتم اما چون همراه قاتل بودم ترسیدم و شبانه فرار کردم. وی ادامه داد: قاتل یکی از دوستانم به نام جعفر بود که از مدت ها قبل با مقتولان اختلاف و درگیری داشت. ما و مقتولان در یک محل زندگی می‌کردیم جعفر با آنها اختلاف داشت اما روز حادثه تصورش را هم نمی‌کردم که وی  قصد قتل دارد.

متهم ادامه داد: آن روز دوستم جعفر سوار ماشین من شد تا در خیابان گشتی بزنیم اما گویا از قبل نقشه جنایت کشیده بود چرا که وقتی به مقتولان رسید از من خواست توقف کنم. من پشت فرمان به انتظار جعفر نشستم و او پیاده شد. درحالیکه به شدت عصبانی بود به سمت مقتولان رفت و با آنها درگیر شد. ناگهان دیدم با اسلحه شکاری که ظاهرا زیر لباسش پنهان کرده، چند گلوله به سمت آنها شلیک کرد. پس از آن فورا سوار ماشین من شد و با فریاد خواست که حرکت کنم. من هم چاره ای جز فرار نداشتم و بعد از آن شب دیگر جعفر را ندیدم و نمی دانم کجا پنهان شده است.

پس از تحقیق از متهم دستگیر شده که در این پرونده به اتهام معاونت در قتل تحت تعقیب بود ،‌قاضی جنایی پرونده را به دادسرای سنندج فرستاد.

ارسال نظر