زمان مطالعه: 3 دقیقه

گفتگو با فوتبالیستی که قاتل شد: بخاطر مصرف شیشه 6 شب نخوابیده بودم

شب بیداری جوان فوتبالیست به خاطر مصرف شیشه با قتل دوست قدیمی‌اش در پارک پایان یافت.
12 خرداد 1398
شناسه : 13170
منبع:
اشتراک گذاری
اشتراک گذاری با
تلگرام گوگل پلاس
لینک
https://hadese24.ir/news/13170
3610+
بالا
شب بیداری جوان فوتبالیست به خاطر مصرف شیشه با قتل دوست قدیمی‌اش در پارک پایان یافت.

شب بیداری جوان فوتبالیست به خاطر مصرف شیشه با قتل دوست قدیمی‌اش در پارک پایان یافت.

این حادثه پنجشنبه گذشته در پارکی حوالی غرب پایتخت رخ داد و لحظاتی پس از آن ماموران کلانتری 133 شهرزیبا در آنجا حاضر شدند. مقتول پسری جوان بود که با ضربات چاقو به قتل رسیده بود و در تحقیق از شاهدان مشخص شد که عامل جنایت جوانی به نام مهدی است که در همان محدوده زندگی می کند.شاهدان می‌گفتند که آنها به خاطر نگاه چپ با هم درگیر شده و رد نهایت مهدی با ضربات چاقو دوست قدیمی‌اش را به قتل رسانده بود.

با این سرنخ ماموران به محل زندگی مهدی رفتند و او را دستگیر کردند. وی دیروز برای تحقیق به دادسرای جنایی تهران منتقل شد و در بازجویی‌ها ادعا کرد که به خاطر مصرف شیشه کنترلش را از دست داده و دوستش را به قتل رسانده است. او در گفت‌وگویی از جزئیات جنایت می‌گوید.

انگیزه ات از جنایت چه بود؟

انگیزه خاصی نداشتم. مقتول از دوستانم بود و درگیری به خاطر یک مسئله پیش پا افتاده رخ داد. او به من ناسزا گفت و من عصبانی شدم و جانش را گرفتم.

چرا ناسزا گفت؟

می گفت چرا چپ چپ نگاه می کنی. من اصلا به او نگاه هم نکردم و گفتم چرا توهم زدی. او هم عصبانی شد و فحاشی کرد. فحش ناموسی داد و آن لحظه صدایی به من گفت باید جانش را بگیری.

مواد مصرف می کنی؟

شیشه می کشم و 6 شب بود که نخوابیده بودم. آن شب هم به پارک رفتم تا هوایی بخورم. هر وقت شیشه می کشم بی خواب می شوم. اصلا نمی توانم پلک هایم روی هم بگذارم. وقتی درگیر شدیم نشئه بودم و چیزی متوجه نشدم. وقتی به خود آمدم دیدم دوستم خون آلود روی زمین افتاده است.

مقتول از دوستانت بود؟

دوست قدیمی ام بود.خودم اصلا باورم نمی شود که قاتل شده ام آن هم قاتل دوستم. شیشه زندگی مرا تباه کرد چون من برای خودم کسی بودم. فوتبالیست بودم و در یکی از تیم ها بازی می کردم اما شیشه باعث شد همه چیزم را از دست بدهم و حالا هم باید به زندان بروم و در انتظار مرگ باشم.

 

 

 

ارسال نظر