زمان مطالعه: 2 دقیقه

برگشت هوشیاری کودک به کما رفته

مدیرکل بهزیستی آذربایجان شرقی: هوشیاری کودک ضرب و شتم شده برگشت.
11 خرداد 1398
شناسه : 13159
منبع:
اشتراک گذاری
اشتراک گذاری با
تلگرام گوگل پلاس
لینک
https://hadese24.ir/news/13159
3395+
بالا
مدیرکل بهزیستی آذربایجان شرقی: هوشیاری کودک ضرب و شتم شده برگشت.

مدیرکل بهزیستی آذربایجان شرقی: هوشیاری کودک ضرب و شتم شده برگشت.

ارشدزاده مدیرکل بهزیستی آذربایجان شرقی در جمع خبرنگاران گفت: دختربچه سه ساله‌ای که ۲ روز قبل در یکی از روستا‌های شهرستان مرند به دلیل ضرب و شتم توسظ پدرش به کما رفته بود، هوشیاریش برگشته اشت.

ارشدزاده با بیان اینکه این کودک آزاری در یک خانواده‌ای که هم اعتیاد و هم موضوع طلاق دارد، اتفاق افتاده است، افزود: کودک سه ساله بوده و در اثر طلاق مادر و پدر نزد پدر خود می‌ماند و متاسفانه از سوی پدرش مورد ضرب و شتم قرار گرفته است.

مدیرکل بهزیستی استان اظهار کرد: کودک خردسال به قدری مورد ضرب و شتم قرار گرفته است که زمان انتقال به بیمارستان در کما بود و از بیمارستان مرند به بیمارستان امام رضا (ع) تبریز منتقل شد.

وی با اشاره بر اینکه خوشبختانه کودک از دیروز هوشیاری خود را به دست آورده است، تصریح کرد: مورد ضرب و شتم این کودک توسط همسایه‌ها به پلیس ۱۱۰ و بهزیستی اعلام شده بود، ولی کودک توسط خود پدر به بیمارستان انتقال داده است، ولی در حال حاضر هیچ خبری از پدر نیست.

ارشدزاده افزود: موضوع کودک سه ساله از طریق رئیس بهزیستی مرند به دادستان اعلام و طرح موضوع شده است و با اعلام شکایت علیه پدر کودک او را تحت تعقیب قرار داده‌ایم.

وی افزود: در حال حاضر منتظر اعلام نظر پزشک قانونی هستیم و کودک بلافاصله بعد از ترخیص از بیمارستان با اعلام دادستانی، تحویل بهزیستی خواهد شد و قطعا اجازه برگشت دوباره نزد پدر را نخواهیم داد.

ارسال نظر