زمان مطالعه: 3 دقیقه

عامل قتل همسر دوم نجفی چه کسی است؟ / نجفی کجاست؟/ در دست نوشته به جا مانده از نجفی چه نوشته شده است ؟

کارآگاهان پلیس آگاهی در حالی تحقیقات گسترده خود را برای رازگشایی از قتل همسر دوم نجفی آغاز کرده اند که یک دست نوشته از او کشف شده و این در حالی است که هیچ کس نمی داند نجفی کجاست.
07 خرداد 1398
شناسه : 13114
منبع:
اشتراک گذاری
اشتراک گذاری با
تلگرام گوگل پلاس
لینک
https://hadese24.ir/news/13114
3454+
بالا
کارآگاهان پلیس آگاهی در حالی تحقیقات گسترده خود را برای رازگشایی از قتل همسر دوم نجفی آغاز کرده اند که یک دست نوشته از او کشف شده و این در حالی است که هیچ کس  نمی داند نجفی کجاست.

کارآگاهان پلیس آگاهی در حالی تحقیقات گسترده خود را برای رازگشایی از قتل همسر دوم نجفی آغاز کرده اند که یک دست نوشته از او کشف شده و این در حالی است که هیچ کس  نمی داند نجفی کجاست.

از ظهر امروز هنگام با انتشار خبر قتل همسر دوم نجفی شهردار سابق تهران گمانه زنی ها در خصوص روشن شدن انگیزه و عامل این جنایت آغاز شد. هیچ کس به طور دقیق از آنچه اتفاق افتاده اطلاعی نداشت اما همه به دنبال این پرسش بودند که نجفی کجاست؟ طبق اعلام مرکز اطلاع رسانی پلیس تهران مقتول همراه با پسر 13 ساله خود زندگی می کرد و اولین نفری که با جسد متوفی روبه رو شده دختر نجفی بود، او برای سر زدن به متوفی به آنجا رفته بود که با جسد وی رو به رو شد و ماجرا را برای پلیس گزارش کرد. به دنبال این جنایت کارآگاهان پلیس آگاهی همراه با محمد شهریاری سرپست دادسرای جنایی تهران در محل حاضر شدند و تحقیقات آغاز شد شواهد امر نشان میداد در این جنایت دست کم 5 گلوله شلیک شده که دو گلوله به مقتول اصابت کرده است، همچنین معلوم شد مقتول در حالی که در حمام بوده به قتل  رسیده است. در چنینن شرایطی هیچ کس از نجفی اطلاعی نداشت اما برخی منابع غیر رسمی خبر دادند که صبح امروز نجفی در محل حادثه حضور داشته و حتی دوربین های مداربسته نصاویر وی را ضبط کرده. در چنین شرایطی ماموران راهی سه محل که گمان می کردند شهردار سابق آنجا باشد شدند اما نتوانستند وی را پیدا کند. کارآگاهان در ادامه راهی خانه دختر نجفی در ولنجک شدند و در آنجا دست نوشته ای از نجفی پیدا کردند.

بر اساس این گزارش هم اکنون تحقیقات در این خصوص ادامه دارد.

ارسال نظر