زمان مطالعه: 5 دقیقه

این «فاطمه» آن «فاطمه» نیست

۱۰ روز پس از ناپدید شدن دختربچه افغانستانی، تشابه اسمی وی با یک بیمار اورژانسی در بیمارستان باعث ایجاد ابهامات و شایعاتی شده که به سرعت در فضای مجازی و برخی رسانه‌ها منتشر شد. ، سیزدهم اردیبهشت ماه دختر بچه‌ای ۷ ساله به نام فاطمه از خانه خارج شد، اما پس از گذشت چندین ساعت، خبری از وی نشد.
24 اردیبهشت 1398
شناسه : 12929
منبع:
اشتراک گذاری
اشتراک گذاری با
تلگرام گوگل پلاس
لینک
https://hadese24.ir/news/12929
3351+
بالا
۱۰ روز پس از ناپدید شدن دختربچه افغانستانی، تشابه اسمی وی با یک بیمار اورژانسی در بیمارستان باعث ایجاد ابهامات و شایعاتی شده که به سرعت در فضای مجازی و برخی رسانه‌ها منتشر شد. ، سیزدهم اردیبهشت ماه دختر بچه‌ای ۷ ساله به نام فاطمه از خانه خارج شد، اما پس از گذشت چندین ساعت، خبری از وی نشد.

۱۰ روز پس از ناپدید شدن دختربچه افغانستانی، تشابه اسمی وی با یک بیمار اورژانسی در بیمارستان باعث ایجاد ابهامات و شایعاتی شده که به سرعت در فضای مجازی و برخی رسانه‌ها منتشر شد. ، سیزدهم اردیبهشت ماه دختر بچه‌ای ۷ ساله به نام فاطمه از خانه خارج شد، اما پس از گذشت چندین ساعت، خبری از وی نشد. پس از جست جوهای والدین کودک، کارآگاهان اداره یازدهم پلیس آگاهی تهران در جریان ماجرا قرار گرفتند و اما داستان زمانی عجیب شد که چند روز پیش پدر فاطمه ادعا کرد پس از پیگیری از اورژانس بیمارستان امام خمینی (ره) تهران متوجه  شده که دختری با مشخصات فرزندش توسط امدادگران اورژانس شامگاه ۱۳ اردیبهشت در حوالی ترمینال جنوب پیدا و به بیمارستان منتقل شده است. وی در این خصوص گفت: چند روز پیش پس از تماس با بیمارستان امام خمینی مطلع شدم فردی همنام دختر بنده و در روزی که فاطمه گم شده به اورژانس بیمارستان منتقل شده است، به همین منظور به بیمارستان رفتم و موضوع را از مسئول ترخیص و بایگانی پیگیری و پرونده پزشکی آن کودک را نیز مشاهده کردم. وی ادامه داد: بر اساس اطلاعات درج شده در پرونده، اورژانس ساعت ۲۳، سیزدهم اردیبهشت دختری به نام فاطمه شریفی را در خیابان پیدا و به بیمارستان منتقل می‌کند که البته چندین ساعت بعد حوالی ساعت ۱ شب نیز مرخص می‌شود؛ اما در پرونده هیچ اطلاعات و نامی از فرد ترخیص کننده وجود ندارد و نام پدر مریض نیز مجهول است.

به دنبال این ماجرا، برخی رسانه‌ها موضوع را به شکلی شرح دادند که از مرخص شدن دختربچه گمشده توسط فردی ناشناس حکایت می‌کرد. این در حالی است با پیگیری از مسئولان وزارت بهداشت مشخص شد که این مورد تشابه اسمی بوده و کسی که به بیمارستان منتقل شده بود هیچ ارتباطی با کودک ۷ ساله گمشده ندارد.

بر اساس توضیحات مدیریت بیمارستان امام خمینی (ره)، ۱۳ اردیبهشت ماه، چهار دختر که ظاهرا اعضای تیم بسکتبال بوده‌اند توسط اورژانس به بیمارستان امام خمینی منتقل می‌شوند و یکی از مراجعین «فاطمه شریفی» با ۱۴ سال سن بوده که چندین ساعت پس از درمان ترخیص می‌شود. بر اساس اظهارات ذکر شده و اطلاعات موجود در پرونده پزشکی بیمار مرخص شده که تفاوت سنی دو فرد را نشان می‌دهد، مشخص است که ماجرای مرخص شدن بیماری به نام فاطمه شریفی از بیمارستان هیچ ارتباطی با دختر بچه گمشده نداشته و تنها شباهت اسمی موجب جنجالی شدن این ماجرا شده است.

این در حالی است که حالا و با گذشت بیش از 10روز از ناپدید شدن فاطمه 7ساله، تاکنون نیز اثری از او به دست نیامده و تحقیقات برای یافتن وی ادامه دارد.

 

کلمات کلیدی:
ارسال نظر