زمان مطالعه: 2 دقیقه

بازجویی از حسین هدایتی بخاطر قتل وکیل معروف

حسین هدایتی، برای تحقیقات درباره پرونده قتل حمید حاجیان به دادسرای جنایی تهران منتقل شد.
23 اردیبهشت 1398
شناسه : 12909
منبع:
اشتراک گذاری
اشتراک گذاری با
تلگرام گوگل پلاس
لینک
https://hadese24.ir/news/12909
3827+
بالا
حسین هدایتی، برای تحقیقات درباره پرونده قتل حمید حاجیان به دادسرای جنایی تهران منتقل شد.

حسین هدایتی، برای تحقیقات درباره پرونده قتل حمید حاجیان به دادسرای جنایی تهران منتقل شد.

حسین هدایتی صبح دیروز همراه ماموران اداره دهم آگاهی تهران بزرگ به دادسرای ناحیه 27 تهران منتقل شد. او پس از خارج شدن از اتاق سرپرست دادسرای جنایی به خبرنگار سایت نیک رو در حالی که به سختی توسط ماموران در حلقه حفاظتی بود، توضیح داد: خداراشکر که متهم اصلی را گرفتند.

حمید حاجیان، وکیل دادگستری چندی قبل در پارکینگ دفتر کارش در شمال تهران با شلیک گلوله کشته شد. حدود دو ماه قبل از قتل حاجیان، حسین هدایتی از این وکیل در دادگاه بانک سرمایه نام برده بود. در این تیراندازی زن جوانی نیز مجروح شد که با تلاش پزشکان از مرگ نجات یافت.

سرپرست دادسرای جنایی تهران دیروز ادعای مطرح شده درباره دستگیری متهم اصلی پرونده را رد کرد.

در همین حال سرهنگ علی ولیپور گودرزی معاون جرایم جنایی پلیس آگاهی تهران بزرگ در خصوص احضار حسین هدایتی دولابی به اداره پلیس آگاهی پایتخت، اظهار کرد: پس از به قتل رسیدن یکی از وکلای پایه یک دادگستری در مقابل دفتر کارش در شمال پایتخت، بررسی‌های ما از همان روز‌های اول در خصوص علت به قتل رسیدن متوفی آغاز شد.

وی افزود: متوفی در گذشته وکالت برخی پرونده‌های حسین هدایتی دولابی را بر عهده داشته است و به همین دلیل پس از هماهنگی با دستگاه قضایی؛ آقای هدایتی به عنوان مطلع و گواه جهت پاره‌ای از توضیحات در خصوص متوفی به اداره دهم پلیس آگاهی تهران بزرگ احضار شده است و صرفا به عنوان متهم به قتل پرونده در این بازجویی حضور ندارد.

معاون جرایم جنایی پلیس آگاهی پایتخت با بیان اینکه حسین هدایتی دولابی هم اکنون در مقر پلیس آگاهی حضور دارد، تصریح کرد: وی با هماهنگی مرجع قضایی و برای انجام تحقیقات و بازجویی‌های تکمیلی  به جای حضور در زندان تا تکمیل تحقیقات در مقر پلیس آگاهی پایتخت نگهداری خواهد شد.

ارسال نظر