زمان مطالعه: 5 دقیقه

ماجرای ماموری که خودش را روی کاپوت پراید انداخت چه بود؟

انتشار کلیپی از نحوه برخورد مامور پلیس راهور با راننده یک پراید در شبکه های مجازی پلیس را به ارائه توضیح در این باره وا داشت.
22 اردیبهشت 1398
شناسه : 12896
منبع:
اشتراک گذاری
اشتراک گذاری با
تلگرام گوگل پلاس
لینک
https://hadese24.ir/news/12896
4026+
بالا
انتشار کلیپی از نحوه برخورد مامور پلیس راهور با راننده یک پراید در شبکه های مجازی پلیس را به ارائه توضیح در این باره وا داشت.

انتشار کلیپی از نحوه برخورد مامور پلیس راهور با راننده یک پراید در شبکه های مجازی پلیس را به ارائه توضیح در این باره وا داشت.

در این کلیپ که فیلمبردار آن ادعا می کند در بلوار میرداماد پایتخت رخ داده، بعد از آنکه پلیس خودش را روی کاپوت خودرو می اندازد می گوید: « تگزاس شده اینجا». او با این کار تلاش می کند تا مانع حرکت پراید شود اما راننده خودرو با همان وضعیت شروع به حرکت می کند.

به دنبال انتشار این کلیپ معاون ترافیکی پلیس راهور تهران به آن واکنش نشان داد و بزرگ ضمن تشریح جزئیات کلیپ منتشرشده از مامور راهور در بلوار میرداماد از اجرای طرح برخورد با متخلفان و مسافربرهای شخصی در این محدوده خبرداد. سرهنگ مجید رضایی درباره فیلم منتشر شده در فضای مجازی که در آن یک مأمور پلیس بر روی کاپوت ماشینی قرار دارد و ماشین در حال حرکت است، اظهار داشت: با توجه به درخواست‌های شهروندان در خصوص برخورد با تخلفات مسافربران شخصی در خیابان میرداماد (محدوده متروی میرداماد) این امر سبب ناهنجاری‌های اجتماعی در این محدوده شده است.

این مقام انتظامی ادامه داد: پلیس در اجرای طرح برخورد با متخلفان و مسافربرهای شخصی که علاوه بر مزاحمت های ترافیکی و شهروندی، عامل اصلی ایجاد ترافیک در این محدوده هستند، اقدام به جمع‌آوری این مسافربرها کرده است.

وی افزود: با اجرای این طرح از سوی پلیس، قطعاً یک سری مقاومت ها و یا درگیری هایی میان مسافربران و پلیس صورت می گیرد زیرا این مسافربرهای شخصی در برابر طرح پلیس مقاومت می‌کنند.

معاون ترافیکی پلیس راهور تهران بزرگ با اشاره به اینکه این طرح از چند روز قبل به اجرا در آمد، گفت: ادارات تاکسیرانی، ناجا و دیگر دستگاه های مرتبط با این امر، پلیس را در اجرای این طرح یاری می‌کنند.

سرهنگ رضایی درباره  رانندگانی که در این محدوده به صورت غیر مجاز اقدام به مسافرکشی می‌کنند، تصریح کرد: خودرو این رانندگان توقیف و بعد از اعمال قانون به دادگاه معرفی می‌شود تا مقامات قضائی برخوردهای قانونی لازم را با آنها انجام دهند.

معاون ترافیکی پلیس راهور تهران بزرگ در خاتمه گفت: بی نظمی‌هایی که این افراد در این محدوده به وجود آورده‌اند سبب شده تا وضعیت ترافیکی از حالت عادی خود خارج (به دلیل تردد، تخلف و دیگر موارد آیین نامه‌ای) شود و پلیس با جدیت با مسافرکش‌های غیر قانونی در این محدوده برخورد کند البته این طرح در نقاط مختلفی از تهران اجرا می‌شود ولی یکی از مهمترین نقاط بلوار میرداماد روبه روی درب مترو است.

ارسال نظر