زمان مطالعه: 1 دقیقه

احضار بازیگر جنجالی به دادسرا / آیا مهناز افشار بازداشت می شود؟

در پی شکایت سید غفار دریاباری (روحانی مازندرانی) از مهناز افشار به دلیل انتساب اظهارات خلاف واقع، وی به دادسرا احضار شد.
11 اردیبهشت 1398
شناسه : 12746
منبع:
اشتراک گذاری
اشتراک گذاری با
تلگرام گوگل پلاس
لینک
https://hadese24.ir/news/12746
3694+
بالا
در پی شکایت سید غفار دریاباری (روحانی مازندرانی) از مهناز افشار به دلیل انتساب اظهارات خلاف واقع، وی به دادسرا احضار شد.

در پی شکایت سید غفار دریاباری (روحانی مازندرانی) از مهناز افشار به دلیل انتساب اظهارات خلاف واقع، حکم جلب این بازیگر صادر شد.
ازسویی احسان خاکزاد شاهاندشتی وکیل طلبه مازندرانی درباره تصویر درخواست نیابت دادسرای بابل خطاب به دادسرای ناحیه 31 تهران مبنی بر احضار مهناز افشار اظهار داشت: این تصویر کاملا صحیح است و دادسرای بابل به منظور رسیدگی به شکایت موکل، به دادسرای تهران نیابت داده است.
این وکیل دادگستری افزود: چندی پیش مهناز افشار با بازنشر تصویری جعلی از موکلم که در فضای توئیتر منتشر شده بود، باعث شد طلبه مازندرانی که از همه جا بی خبر بود مورد هجمه، تهدید و توهین قرار گیرد.
وی اضافه کرد: بر همین اساس از متهم به اتهام نشر اکاذیب به قصد تشویش اذهان عمومی و اضرار به غیر و همچنین انتشار بدون اجازه تصویر افراد به استناد ماده 17 و 18 قانون جرائم رایانه ای شکایت کردیم که دادسرای بابل برای رسیدگی به این شکایت و احضار متهم و اخذ دفاعیات او به دادسرای تهران نیابت داده است.

ارسال نظر