زمان مطالعه: 5 دقیقه

ربودن دختر مورد علاقه برای گرفتن یک بله

پسر عاشق پیشه با همدستی دوستانش دختر مورد علاقه اش را ربود تا با تهدید از او جواب مثبت بگیرد اما چند روز بعد با شکایت دختر جوان دستگیر شد.
09 اردیبهشت 1398
شناسه : 12717
منبع:
اشتراک گذاری
اشتراک گذاری با
تلگرام گوگل پلاس
لینک
https://hadese24.ir/news/12717
3299+
بالا
پسر عاشق پیشه با همدستی دوستانش دختر مورد علاقه اش را ربود تا با تهدید از او جواب مثبت بگیرد اما چند روز بعد با شکایت دختر جوان دستگیر شد.

پسر عاشق پیشه با همدستی دوستانش دختر مورد علاقه اش را ربود تا با تهدید از او جواب مثبت بگیرد اما چند روز بعد با شکایت دختر جوان دستگیر شد.

سرهنگ علی ولی پور گودرزی با اعلام این خبر گفت :در 29 فروردین امسال خانمی 28 ساله با مراجعه به دادسرای ناحیه 27 امور جنایی تهران ادعا کرد روز گذشته توسط شخصی بنام پیمان و دو نفر دیگر از  همدستانش ربوده و مورد ضرب و شتم قرار گرفته است.

سرهنگ گودرزی ادامه داد: این خانم پس از حضور در اداره یازدهم پلیس آگاهی تهران بزرگ به کارآگاهان گفت : در ساعت 23:30 روز  28 فروردین هنگام بازگشت از محل کار خود به منزل واقع در شهرک گلستان وقتی وارد آپارتمان شدم ناگهان چند نفر از پشت سر دهان ، دست و پایم را گرفته و مرا به داخل خودوری انداخته که با توجه به مقاومت در حین انتقال سرم نیز به جدول خیابان برخورد و دچار مصدومیت شدم ، پس از طی مسافتی متوجه شدم یکی از افراد رباینده پیمان خواستگار قبلی ام است که با رسیدن به مقصد متوجه شدم منزل پدریش بود گفت باید با من ازدواج کنی و از آنجایی که جواب رد از من شنیده بود این موضوع در وی باعث کینه شده بود که مرا تهدید به  مرگ و اسیدپاشی کرد و گفت یا مال منی یا مال خاکی لذا برای اینکه از دستشان رهایی پیدا کنم مجبور به دادن وعده ازدواج به او شدم و او را قانع کردم و نهایتاً پس از چند ساعت مرا رها کردند.

سرهنگ گودرزی عنوان کرد: کارآگاهان با بررسی دوربین های مداربسته متوجه شدند ربایندگان با استفاده از یک  خودروی پژو 405 اقدام به ربایش زن جوان کرده اند ، لذا با اقدامات پلیسی مالک خودرو به هویت داود . م 55 ساله شناسایی گردید ، با حضور مالک خودرو در اداره یازدهم پلیس آگاهی وی به کارآگاهان اعلام داشت خودرو او بیشتر اوقات از جمله در روز حادثه در اختیار پسرش بنام بهروز بوده است. بلافاصله کارآگاهان با هماهنگی بازپرس محترم شعبه ششم دادسرای ناحیه 27 تهران در روز هفتم اردیبهشت ماه مخفیگاه آنان در محدوده شهریار را شناسایی و در یک اقدام ضربتی هر سه متهم را دستگیر و به اداره یازدهم منتقل نمودند.

وی ادامه داد: در تحقیقات بعمل آمده هر سه متهم به ربایش این زن اعتراف نمودند و پیمان به کارآگاهان اعلام داشت حدوداً چند سال است خواستگار او هستم و قرار بود با هم ازدواج کنیم ولی متوجه شدم وی دیگر هیچ علاقه ای به من ندارد و قرار است با کس دیگری ازدواج نماید که این موضوع باعث شد تا به اتفاق دو نفر از دوستانم اقدام به ربودن وی کنم و با تهدید او را قانع کنم تا با من ازدواج نماید.

سرهنگ علی ولی پور گودرزی ، معاون مبارزه با جرائم جنایی پلیس آگاهی تهران برزگ  با اعلام این خبر گفت : با توجه به اعتراف صریح هر سه متهم به ربودن شاکی و ایراد ضرب و جرح به وی متهمین با  صدور قرار قانونی جهت تحقیقات تکمیلی در اختیار کارآگاهان اداره یازدهم پلیس آگاهی می باشند.

ارسال نظر