زمان مطالعه: 4 دقیقه

شکایت عجیب مرد طلافروش از همسر صیغه ای اش: او 4 کیلو طلا دزدیه است

«همسرم 4کیلوطلایی که به او امانت دادم را دزدیده و به ترکیه فرارکرده است»این شکایت را چند روز پیش مردی دردادسرای ویژه سرقت مطرح کرد و خواستار بازگرداندن همسرش به ایران شد.
31 فروردین 1398
شناسه : 12599
منبع:
اشتراک گذاری
اشتراک گذاری با
تلگرام گوگل پلاس
لینک
https://hadese24.ir/news/12599
3434+
بالا
«همسرم 4کیلوطلایی که به او امانت دادم را دزدیده  و به ترکیه فرارکرده است»این شکایت را چند روز پیش مردی دردادسرای ویژه سرقت مطرح کرد و خواستار بازگرداندن همسرش به ایران شد.

«همسرم 4کیلوطلایی که به او امانت دادم را دزدیده  و به ترکیه فرارکرده است»این شکایت را چند روز پیش مردی دردادسرای ویژه سرقت مطرح کرد و خواستار بازگرداندن همسرش به ایران شد.

این مرد جوان که در کارخرید و فروش طلا است و علاوه بر این در باشگاه های فوتبالی هم فعالیت دارد چند روز پیش به دادسرای ویژه سرقت رفت و به قاضی پرونده گفت: تینا همسر موقت من بود که قرار بود به زودی او را عقدش کنم. مدتی قبل حدود 4 کیلو طلا به صورت امانت در اختیارش قرار دادم تا به زودی آن را در بازار بفروشم. حتی خواهرزنم هم آن روز حضور داشت ودر جریان این موضوع بود. چند روزی که گذشت دیگر تینا جواب زنگ ها و پیام هایم را نداد. نگرانش شدم و وقتی بیشتر جست و جو کردم پی بردم که او به ترکیه رفته است. درواقع با سرقت طلاها به ترکیه فرار کرده بود. حالا از او و خواهرزنم شکایت دارم.

با این شکایت پرونده ای در این خصوص تشکیل شد و خواهرزن شاکی با حضور در دادسرا گفت: محسن (شاکی پرونده) مرد پولداری است اما اصلا رفتارهای مناسبی با خواهرم نداشت. با اینکه با افراد ورزشکار و مشهوری هم رفت و آمد دارد و هرکس او را در نگاه اول می بیند فکر می کند مرد زندگی است اما در حقیقت اینطور نیست. او مدام خواهرم را کتک می زد و اذیت می کرد. وی ادامه داد:محسن در همه کارها سررشته دارد از خرید و فروش طلا گرفته تا فعالیت ورزشی با مربی های سرشناس و کار با بازیگران و سلبریتی ها. معمولا در پنت هاووسش مهمانی های مجللی می گیرد که در آن تمام افراد مشهور حضور دارند و خواهرم در یکی از همین مهمانی ها با محسن آشنا شد. وی ادامه داد: محسن چند همسر دارد که خواهرم را به صورت موقت صیغه کرد اما در این مدت آنقدر عذابش داد تا اینکه پس از پایان دوران عقد موقتشان خواهرم از دست او فرار کرد و به ترکیه رفت. حالا هم به دروغ ادعا کرده که او طلاهایش را دزدیده تا با این داستان سرایی ها خواهرم را به تهران برگرداند. بعد شرط بخشیدن او را زندگی و عقد دایم بگذارد.

تحقیقات در این خصوص ادامه دارد تا معمای این پرونده آشکار شود.

کلمات کلیدی:
ارسال نظر