زمان مطالعه: 2 دقیقه

زن کالپوشی 4 قلو به دنیا آورد

زنی 30 ساله در دومین زایمانش 4 قلو به دنیا آورد.
25 فروردین 1398
شناسه : 12542
منبع:
اشتراک گذاری
اشتراک گذاری با
تلگرام گوگل پلاس
لینک
https://hadese24.ir/news/12542
5554+
بالا
زنی 30 ساله در دومین زایمانش 4 قلو به دنیا آورد.

زنی 30 ساله در دومین زایمانش 4 قلو به دنیا آورد.

این زن 30 ساله چند روز قبل دچار درد زایمان شد و به بیمارستان بهار شاهرود مراجعه کرد و در جریان زایمانش 2 پسر و 2 دختر به دنیا آورد.

مجتبی فولادی، رئیس بیمارستان بهار در این باره گفت: حال عمومی این چهارقلو که دو نوزاد دختر و دو نوزاد پسر هستند خوب است. سه قل از این نوزادان با وزن بین ۱۷۰۰ تا ۱۸۰۰ گرم و قل چهارم با وزن ۱۲۰۰ گرم متولد شده‌اند. در همین حال امیر بینایی، مدیرکل دفتر امور اجتماعی استانداری سمنان نیز گفت: حمایت از چهار قلوهای این خانواده که اهل منطقه کالپوش هستند بسته به نوع نیاز خانواده اعم از پوشک، شیرخشک و سایر هزینه‌های مورد نیاز در دستور کار استانداری است.

وی ادامه داد: خانواده این نوزادان با هزینه‌های پیش از زایمان شامل سونوگرافی و پزشک و … مورد حمایت قرار گرفته‌اند و پس از به دنیا آمدن نیز حمایت‌های مالی برای تهیه اقلامی مانند پوشک از سوی دولت صورت خواهد گرفت و دولت در راستای تأمین شیرخشک این نوزادان نیز حمایت‌های مالی را از خانواده آن‌ها صورت خواهد داد.

وی در ادامه گفت: چهار قلوها از ساکنان روستای باغچه در منطقه کالپوش هستند و تولد این نوزادان در روزهایی که کالپوش با رانش زمین و کولاک شدید در روبرو بود، اتفاق مبارکی است

وی حال عمومی مادر نوزادان را هم مساعد، اعلام و ادامه داد: مادر چهارقلوها ۳۰ ساله و برای دومین بار است که زایمان می‌کند.

ارسال نظر