زمان مطالعه: 2 دقیقه

برگرداندن کیف 120 میلیون ریالی به صاحبش

فرمانده انتظامی شهرستان رامسر از صحت عمل کارکنان پلیس فرودگاه این شهر و بازگرداندن کیف حاوی 120 میلیون ریال طلاجات، گوشی تلفن همراه به همراه سوئیچ یک دستگاه خودرو شاسی بلند به صاحبش خبر داد.
23 فروردین 1398
شناسه : 12507
منبع:
اشتراک گذاری
اشتراک گذاری با
تلگرام گوگل پلاس
لینک
https://hadese24.ir/news/12507
4812+
بالا
فرمانده انتظامی شهرستان  رامسر از صحت عمل کارکنان پلیس فرودگاه این شهر و بازگرداندن کیف حاوی 120 میلیون ریال طلاجات، گوشی تلفن همراه به همراه سوئیچ یک دستگاه خودرو شاسی بلند به صاحبش خبر داد.

فرمانده انتظامی شهرستان  رامسر از صحت عمل کارکنان پلیس فرودگاه این شهر و بازگرداندن کیف حاوی 120 میلیون ریال طلاجات، گوشی تلفن همراه به همراه سوئیچ یک دستگاه خودرو شاسی بلند به صاحبش خبر داد.

سرهنگ علی قیصری  با اعلام این خبر، گفت: ماموران پلیس فرودگاه رامسر صبح امروز حین انجام ماموریت و بازدید از سالن انتظار فرودگاه، کیف دستی زنانه، حاوی طلاجات و جواهرات، مدارک و گوشی تلفن همراه به ارزش 120 میلیون ریال به همراه سوئیچ یک دستگاه خودرو شاسی بلند را کشف کردند.

وی تصریح کرد: مامور وظیفه شناس که یک سرباز وظیفه بوده با صحت عمل مراتب را سریعاً به مسئولان پلیس فرودگاه اعلام و اقدامات لازم برای شناسایی و تحویل کیف به مالک آن در دستور کار قرار می گیرد.

سرهنگ قیصری با اشاره به اینکه کیف مورد نظر متعلق به یک خانم بوده و با توجه به مدارک موجود، مالک کیف شناسایی و به پلیس فرودگاه دعوت می شود.

وی افزود: پس از انجام اقدامات اداری کیف مورد نظر صحیح و سالم و با تمام محتویات داخل آن به مالک آن تحویل شد و مالک کیف نیز از صحت عمل کارکنان پلیس فرودگاه قدردانی کرد.

کلمات کلیدی:
ارسال نظر