زمان مطالعه: 3 دقیقه

بازداشت 6 سارق خطرناک در ایرانشهر

باند 6 نفره سرقت های مسلحانه خشن در شهرستان ایرانشهر از سوی پلیس دستگیر شدند.
27 اسفند 1397
شناسه : 12324
منبع:
اشتراک گذاری
اشتراک گذاری با
تلگرام گوگل پلاس
لینک
https://hadese24.ir/news/12324
5036+
بالا
باند 6 نفره سرقت های مسلحانه خشن در شهرستان ایرانشهر از سوی پلیس دستگیر شدند.

سردار"محمد قنبری" فرمانده انتظامی استان سیستان و بلوچستان در تشریح جزئیات این خبر، گفت: در پی گزارش سرقت های مسلحانه از سرنشینان خودروهای عبوری توسط  اعضای یک باند در محور بزمان – ایرانشهر موضوع به صورت ویژه در دستور عوامل انتظامی قرار گرفت.

وی افزود: در بررسی اظهارات چند نفر از شکات این پرونده مشخص شد سارقان با سر و صورت پوشیده با موتورسیکلت یا خودرو، جلوی آنها را گرفته و با تهدید سلاح گرم خودرو و دیگر وسایل با ارزش آنها را زورگیری و متواری می شدند.

فرمانده انتظامی استان سیستان و بلوچستان ادامه داد: افسران پلیس امنیت عمومی شهرستان ایرانشهر با یک سری تحقیقات فنی و میدانی اعضای این باند سرقت های مسلحانه را شناسایی و به صورت نامحسوس تحت نظر گرفتند.

وی بیان داشت: ماموران پلیس امنیت عمومی ایرانشهر پس از جمع آوری ادله و مستندات کافی در خصوص فعالیت های مجرمانه اعضای این باند سرقت های خشن با هماهنگی مقام قضائی بامداد روز جاری با همکاری تیم هایی از یگان امداد و یگان تکاوری وارد عمل شدند.

وی گفت: در این عملیات همزمان 6 عضو خطرناک این باند در چهار مخفیگاه مجزا دستگیر و یک قبضه سلاح غیر مجاز شکاری وینچستر، سه تیغه خشاب کلاش حاوی 55 تیر جنگی،30 عدد فشنگ شکاری و یک دستگاه پژو 405 مسروقه و 2 عدد پلاک خودرو کشف کردند.

سردار قنبری افزود: با هماهنگی مقام قضائی تحقیقات تکمیلی برای کشف سرقت های اعضای این باند و دیگر افراد مرتبط با این پرونده ادامه دارد.

ارسال نظر