زمان مطالعه: 2 دقیقه

بازداشت مالخر ماکسیمای مسروقه در مشیریه

مردی که اقدام به سرقت خودروی ماکسیما در خیابان جردن کرده بود، از سوی ماموران کلانتری دستگیر شد.
24 اسفند 1397
شناسه : 12281
منبع:
اشتراک گذاری
اشتراک گذاری با
تلگرام گوگل پلاس
لینک
https://hadese24.ir/news/12281
5260+
بالا
مردی که اقدام به سرقت خودروی ماکسیما در خیابان جردن کرده بود، از سوی ماموران کلانتری دستگیر شد.

سرهنگ موسوی پور رییس کلانتری ۱۶۹ مشیریه درباره این پرونده گفت: بر اساس اخبار واصله مبنی بر اینکه فردی ۲۰ ساله چند روزی است که با یک خودرو ماکسیما سفید رنگ در محدوده مشیریه دور دور می کند و پس از دور دور خودرو را داخل یک گاراژ گذاشته و روی ان را با چادر می‌پوشاند، موضوع در دستور کار ماموران قرار گرفت.

رییس کلانتری ۱۶۹ افزود: تیم عملیات کلانتری مشیریه با بررسی پلاک خودرو متوجه شدند پلاک نصب شده بر روی خودرو ماکسیما متعلق به یک دستگاه خودروی زانتیا مربوط به شهرستان مرند است و با بررسی ارکان خودرو ماکسیما مشخص شد این خودرو اواخر دی ماه سال جاری در محدوده خیابان جردن سرقت شده است.

سرهنگ موسوی پور گفت: با بدست آمدن نتایج فوق تیم عملیات کلانتری مشیریه نسبت به دستگیری متصرف خودروی ماکسیما اقدام کردند و پس از بازجویی‌های اولیه این جوان اعتراف کرد خودرو ماکسیمارا دوستم اشکان از خیابان جردن سرقت کرده و من بابت این خودرو یک چک ۷۰ میلیونی به اشکان دادم. بی خبر از آن که چک ۷۰ میلیونی نیز سرقتی بود و اشکان هم بابت همین چک دستگیر شده است.

رییس کلانتری ۱۶۹ مشیریه در افزود: در خصوص موضوع، پرونده قضایی تشکیل شد و متهم تحت عنوان تحصیل مال نامشروع به مراجع قضایی معرفی شد و از مالک خودروی کشف شده نیز دعوت شد تا خودروی خود را تحویل بگیرد.

 

 

ارسال نظر