زمان مطالعه: 2 دقیقه

اگر قصد خانه تکانی دارید حتما این مطلب را بخوانید

17 اسفند 1397
شناسه : 12203
منبع:
اشتراک گذاری
اشتراک گذاری با
تلگرام گوگل پلاس
لینک
https://hadese24.ir/news/12203
4821+
بالا

همه مان در روزهای آخر سال با خانه تکانی به استقبال بهار و نوروز می رویم. اما ممکن است در همین خانه تکانی ها حوادثی اتفاق بیفتد که کام همه مان را تلخ کند. کافی است نکات ایمنی را رعایت کنید تا از حوادث تلخ پیشکری شود. سید جلال ملکی، سخنگوی سازمان آتش نشانی شهرداری تهران در خصوص ایمنی در خانه تکانی توصیه هایی دارد که رعایت آنها ضروری به نظر می رسد:

در زمان نظافت خانه خود و خانه تکانی و استفاده از نردبان و یا چهارپایه از پایداری سطح اتکای آن با زمین کاملا مطمئن باشید و از چهارپایه های استاندارد و نردبان دوطرفه استفاده کنیید.

از شست وشوی پرده، کف آشپزخانه، حمام و غیره که آلوده به مواد روغنی باشند در خانه تکانی  توسط مواد سریع الاشتعال (مثل بنزین) جدا خودداری کنید.

از قرار دادن مواد شوینده مانند وایتکس و جوهر نمک و مانند اینها روی زمین و در دسترس کودکان در خانه تکانی جدا خودداری کرده، در حد استاندارد از آنها استفاده کنید.

 در زمان پاک نمودن شیشه و پنجره های منزل در خانه تکانی احتیاط لازم را نموده و از رفتن بر روی نرده ها و یا قرنیزها جدا خودداری نمایید.

شست وشوی لوازم برقی مانند لوستر، چراغ روشنایی و غیره قبل از قطع کامل برق در خانه تکانی بسیار خطرناک بوده و احتمال برق گرفتگی افراد را افزایش می دهد لذا اول برق وسیله برقی را قطع و سپس این لوازم را پاک نمایید.

ارسال نظر