زمان مطالعه: 5 دقیقه

جزئیات تازه از سقوط مرگبار بالگرد اورژانس/ 5 نفر قربانی شدند

13 اسفند 1397
شناسه : 12175
منبع:
اشتراک گذاری
اشتراک گذاری با
تلگرام گوگل پلاس
لینک
https://hadese24.ir/news/12175
5318+
بالا

مدیرعامل جمعیت هلال احمر چهارمحال و بختیاری گفت: اجساد 5 سرنشین بالگرد امداد هوایی سقوط کرده در استان پیدا شد و به پزشکی قانونی منتقل گردید.

سیداحمد مرتضوی فرد روز دوشنبه افزود: با تلاش امدادگران اجساد سوخته شده کادر پرواز و کادر اورژانس پیدا شد.
وی گفت : پس از انجام کارهای مقدماتی اجساد به پزشکی قانونی استان منتقل گردید.
مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان گفت: از ساعات اولیه سقوط بالگرد 5 اکیپ جمعیت هلال احمر و اکیپ های انتظامی و امدادی به منطقه اعزام شدند.
در این حادثه رسول طاهری 31 ساله کارشناس فوریتها و ستار کاویانی 39 ساله کارشناس فوریتهای پزشکی اوراژنس 115 استان به همراه کادر پرواز جان خود را از دست دادند. 

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار چهارمحال و بختیاری گفت: اجساد هر 5 جانباخته حادثه سقوط بالگرد اورژانس برای شناسایی و انجام مراحل لازم به پزشکی قانونی استان منتقل شد. 
جعفر مردانی در محل حادثه سقوط بالگرد اورژانس در گفت و گو با ایرنا افزود: اجساد هر 5 سرنشین حادثه پیدا شدند و برای انجام مراحل شناسایی به پزشکی قانونی مرکز استان انتقال داده شدند. 
وی، علت سقوط بالگرد را برخورد به دکل برق در روستای سرتشنیز اعلام کرد و گفت: در پی این حادثه سیم های برق نیز دچار پارگی شده و برق منطقه قطع شده است. 
مردانی، این حادثه ناگوار را به خانواده های بازماندگان، جامعه پزشکی و مردم استان تسلیت گفت. 
به گزارش ایرنا، بر اثر سقوط بالگرد امداد هوایی که برای ماموریت به روستای دهدلی و نجات جان یک مادر باردار از فرودگاه شهرکرد اعزام شد هر 5 سرنشین این بالگرد شامل 2 تکنسین اورژانس مرکز استان، 2 خلبان و یک مهندس پرواز جان خود را از دست دادند. 
این حادثه پیش از ظهر روز دوشنبه در اطراف روستای سرتشنیز شهرستان کیار در 35 کیلومتری شهرکرد رخ داده است. 

ارسال نظر