زمان مطالعه: 3 دقیقه

عامل تجاوز به دختر 13 ساله مجازات شد

مرد جوانی که در جریان حادثه ای هولناک با ربودن دختری 13 ساله وی را مورد آزار و اذیت قرار داده و موجب خودکشی او شده بود به دار مجازات آویخته شد.
13 آذر 1397
شناسه : 1216
منبع:
اشتراک گذاری
اشتراک گذاری با
تلگرام گوگل پلاس
لینک
https://hadese24.ir/news/1216
5991+
بالا
مرد جوانی که در جریان حادثه ای هولناک با ربودن دختری 13 ساله وی را مورد آزار و اذیت قرار داده و موجب خودکشی او شده بود به دار مجازات آویخته شد.

این حادثه 27 خرداد ماه سال گذشته در روستایی در حوالی گرگان اتفاق افتاد. آن شی دختر 13 ساله و یکی از دوستانش در کوچه بودند که مردی با تهدید چاقو دختر 13 ساله را ربود و وی را مورد آزار و اذیت قرار داد.

چند ساعت از این حادثه گذشته بود که دختر نوجوان در خانه شان با خوردن تعداد زیادی قرص دست به خودکشی شد. با اینکه او به بیمارستان منتقل شد اما به دلیل مسمومیت شدید به کما رفت. چند روز بعد دختر نوجوان در میان شگفتی پزشکان به هوش آمد و ماجرای هولناکی که اتفاق افتاده بود را برای خانواده اش و ماموران شرح داد. با این وجود ساعتی بعد دوباره به کما رفت و در نهایت جانش را از دست داد.

با گذشت چند روز از این حادثه تلخ ماموران توانستند جوان متجاوز را دستگیر کنند. با اینکه او ابتدا همه چیز را منکر می شد اما وقتی فهمید قربانی اش پیش از مرگ همه چیز را بازگو کرده به ناچار جزئیات آزار و اذیت او را بازگو کرد. شواهد نشان می داد متهم پیش از این نیز به اتهام تجاوز دستگیر شده اما چون دلایل محکمی علیه اش وجود نداشت تبرئه و آزاد شده بود. این بار اما همه شواهد و مدارک علیه او بود. به این ترتیب در دادگاه کیفری یک استان گلستان محاکمه و با رای قضات دادگاه به اتهام تجاوز به عنف و آدم ربایی به اعدام محکوم شد.

این متهم صبح دوشنبه بعد از انجام تشریفات قضایی به دار مجازات آویخته شد.

ارسال نظر