زمان مطالعه: 10 دقیقه

اخبار حوادث امروز 30 تیر ، از قتل آتشین همسر و مادرزن توسط مرد جوان در لارستان تا خودکشی همزمان ۲ خواهر نوجوان از طبقه ۱۹ برج افق حکیمیه تهران

در این بسته خبری مهم ترین اخبار حوادث امروز (30 تیر 1403) را بازخوانی می‌کنیم.
30 تیر 1403
شناسه : 121331
منبع:
اشتراک گذاری
اشتراک گذاری با
تلگرام گوگل پلاس
لینک
https://hadese24.ir/news/121331
284+
بالا
در این بسته خبری مهم ترین اخبار حوادث امروز (30 تیر 1403) را بازخوانی می‌کنیم.

‌ قتل همکار با پرتاب میله آهنی به سرش در بندرعباس/ قاتل بعد از ده سال از اعدام نجات یافت

 مردی که براثر خشم  و نزاع با همکارش، باعث مرگ وی شد با بخشش اولیاء دم از قصاص نجات یافت.حامد 10 سال قبل در شهرک صنعتی بندرعباس با عصبانیت میله آهنی را به سمت همکارش پرتاب کرد.

 

 صاعقه یک کشاورز در شاهرود را خشک کرد

 معاون مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی شاهرود گفت: برخورد صاعقه به یک مرد ۶۵ ساله در منطقه مجن موجب جان باختن وی شد.

 

 حادثه هولناک برای دختر جوان در محدوده خط اتوبوس تندرو کرج

 رییس سازمان حمل و نقل بار و مسافر شهرداری کرج اعلام کرد: یک دختر جوان حین عبور از محدوده خط اتوبوس تندرو این کلانشهر بر اثر برخورد با این وسیله نقلیه عمومی به شدت مصدوم شد.

 

 مرگ تلخ نوجوان ۱۳ ساله فامنینی در سد خاکی

رئیس اورژانس پیش بیمارستانی و مدیریت حوادث دانشگاه علوم پزشکی همدان از غرق شدگی و جان باختن نوجوان ۱۳ ساله فامنینی در سد خاکی روستای ستق شهرستان فامنین خبر داد.

 

 دستگیری سارقان هنگام سرقت در تهران

 سرکلانتر هشتم پلیس پیشگیری تهران بزرگ از دستگیری ۲ سارق سابقه‌دار محتویات خودرو پس از سرقت در مقابل چشم ماموران پلیس خبر داد.

 

 مرد میانسال پسرش را با شلیک گلوله کشت

رئیس پلیس آگاهی تهران بزرگ گفت: مرد میانسالی که پسر خود را با کلت‌کمری به قتل رسانده بود، توسط کارآگاهان اداره دهم دستگیر شد و به ارتکاب جنایتی هولناک اعتراف کرد.

 

 قتل، پایان درگیری مادر و پسری در شیراز

 فرمانده انتظامی شیراز گفت: فردی که به دلیل اختلافات خانوادگی مادر خود را با چاقو در شیراز به قتل رسانده بود دستگیر و به دادسرا معرفی شد.

 

 خودکشی همزمان ۲ خواهر نوجوان از طبقه ۱۹ برج افق حکیمیه تهران

 النا و الیسا ۱۳ و ۱۴ ساله بامداد امروز از بالای برج های حکیمیه تهران به پایین پریده و خودکشی کردند.

 

 حمله خونین اراذل محله خزانه به 3 نفر

 رئیس پلیس پیشگیری تهران بزرگ از دستگیری اراذل و اوباش محله خزانه که با ضرب و جرح سه نفر اقدام به تخریب یک دستگاه خودرو نیز کرده بودند، خبر داد.

 

سرکیسه کردن مستاجر ها با جعل سند

 معاون مبارزه با جعل و کلاهبرداری پلیس آگاهی فراجا از انهدام باندی که اعضای آن در پوشش اجاره واحدهای مسکونی اقدام به کلاهبردای از مردم کرده بودند، خبر داد.


فروش پرنده‌های ممنوعه در بازار تهران / مرد پرنده فروش دستگیر شد

 سرکلانتر هفتم پلیس پیشگیری پایتخت از کشف چند پرنده غیرمجاز و ممنوعه قبل از فروش در بازار تهران خبر داد و گفت که فروشنده این پرنده‌ها دستگیر شده است.

 

برادرکشی هولناک در دلفان / قاتل پس از 2 ساعت دستگیر شد

 فرمانده انتظامی دلفان گفت: قاتل یک جوان ۲۵ ساله در این شهرستان کمتر از ۲ ساعت پس از وقوع قتل، شناسایی و دستگیر شد.

 

عامل رعب و وحشت در جنوب کرمان دستگیر شد

 رییس حوزه قضایی شهرستان فاریاب با اشاره به صدور دستور قضایی برای دستگیری یک شرور سابقه دار در جنوب استان گفت: این مجرم پس از اظهار پشیمانی، خود را تسلیم قانون و دستگاه قضا کرد.

 

قتل آتشین همسر و مادرزن توسط مرد جوان در لارستان

 فرمانده انتظامی لارستان استان فارس گفت: مردی که با آتش زدن منزل و محبوس کردن همسر و مادرزنش به دلیل اختلافات خانوادگی، باعث فوت آنان شده بود دستگیر و روانه دادسرا شد.

 

چشم تو چشم شدن در هشتگرد منجر به قتل شد

 فرمانده انتظامی ساوجبلاغ گفت: شخصی که به دلیل چشم تو چشم شدن با یک جوان ۳۱‏‎ ‎ساله در شهر هشتگرد اقدام به ‏قتل او کرده و بلافاصله از محل جرم متواری شده بود، توسط پلیس آگاهی شهرستان ساوجبلاغ شناسایی و ‏دستگیر شد.

 

سرقت از 100 خانه در کرج با روش تخریب توپی در ورودی

 معاون عملیات ویژه پلیس آگاهی فراجا از شناسایی و دستگیری اعضای باند حرفه‌ای و سابقه‌دار مسلح سرقت از منازل با دستکم ۱۰۰ فقره سرقت خبر داد.

 

ریزش هولناک معدن و آتشسوزی در جاده چالوس / چند نفر در معدن حبس شده‌اند

مدیر اداره بحران فرمانداری کرج گفت: بر اثر ریزش معدن در جاده چالوس چهار نفر در آن گرفتار شدند.

 

کلاهبرداری 800 میلیاردی از 150 نفر در قم  

 دادستان عمومی قم از دستگیری متهم، انجام تحقیقات و صدور کیفرخواست پرونده کلاهبرداری در قالب سرمایه گذاری در امور صادرات، دامداری و خرید خودرو به ارزش حدود ۸۰ میلیارد تومان از ۱۵۰ مالباخته خبر داد.

 

سرقت مرگبار از دکل برق در مشهد

 دزد جوانی که با اره آهنی به کابل های فشار قوی در اطراف مشهد دستبرد می زد، درحالی دچار برق گرفتگی شد و از بالای دکل افتاد که گویی از «مرگ» هم سرقت کرد و زنده ماند!

 

قتل برادرزن توسط تازه داماد با ضربات چاقو در خیابان طبرسی

جوان 23 ساله ای که برادر زن 22 ساله اش را با ضربات کارد به قتل رسانده بود،در عملیات تخصصی کارآگاهان هنگامی بازداشت شد که قصد داشت خود را تسلیم قانون کند.

 

قتل با فلاسک چای در منطقه قلعه‌نو/ قاتل به قصاص محکوم شد

مردی که هنگام درگیری با دوستش او را با فلاسک چای به قتل رسانده بود در دادگاه مدعی شد به خاطر اختلاف با همسر سومش دچار مشکلات روانی شده و هنگام قتل کنترلی بر رفتارش نداشته است.

 

انگیزه مادر و دختر افغان از ربودن آرین کوچولو مشخص شد

 آرین در پارک گم شده بود و هر چه جست‌و‌جو کردیم، موفق نشدیم خانواده‌اش را پیدا کنیم به همین دلیل او را به خانه مان بردیم و من که به‌شدت وابسته او شده بودم به خانواده‌ام اجازه ندادم او را برگردانند.»  این گفته‌های عجیب دختری 14ساله است که به همراه مادرش در پارک شهر تهران، پسری 3ساله به نام آرین را ربوده بودند.

 

کلاهبرداری میلیاردی در باشگاه بدنسازی معروف/ اسکیمری ها کارت ورزشکاران را کپی می کردند

 رئیس پلیس فتای تهران بزرگ از دستگیری ۲ نفر که با روش اسکیمر بیش از پنج میلیارد ریال از افراد حاضر در یک باشگاه بدنسازی سرقت کرده بودند، خبر داد.

 

آخرین «اخبار حوادث» را در صفحه اخبار حوادث حادثه 24 بخوانید.

صفحه اینستاگرام حادثه 24 را در اینجا دنبال کنید.

ارسال نظر