زمان مطالعه: 4 دقیقه

قتل زن دیالیزی در بندرعباس

عاملان قتل یک زن دیالیزی که با انگیزه انتقامگیری دست به جنایت زده بودند، در بندرعباس دستگیر شدند.
06 اسفند 1397
شناسه : 12112
منبع:
اشتراک گذاری
اشتراک گذاری با
تلگرام گوگل پلاس
لینک
https://hadese24.ir/news/12112
5924+
بالا
عاملان قتل یک زن دیالیزی که با انگیزه انتقامگیری دست به جنایت زده بودند، در بندرعباس دستگیر شدند.

سرهنگ عبدالمجید کرمی  درباره این پرونده گفت: آبان امسال با اعلام مرکز فوریت های 110 مبنی بر کشف جسد یک زن در کیلومتر 30 محور بندرعباس به سیرجان، ماموران اداره مبارزه با جرایم جنایی به همراه بازپرس ویژه قتل دادسرای انقلاب بندرعباس و کارشناسان بررسی صحنه جرم اداره تشخیص هویت به محل اعزام شدند.

وی ادامه داد: ماموران پس از حضور در محل، جسد این زن 45 ساله را در حالی که چادری به دور سر و گردن وی پیچیده شده و در کنار تپه ای خاکی رها شده بود را مشاهده کردند.

رییس پلیس آگاهی هرمزگان افزود: در تحقیقات صورت گرفته از همسر این زن مشخص شد، مقتول در روزهای زوج هر هفته برای دیالیز به یکی از بیمارستان های این شهر مراجعه می کرد که روز حادثه نیز جهت انجام دیالیز از منزل خارج و ناپدید شده است.

کرمی ادامه داد: با تحقیقات فنی و تلاش های شبانه روزی کاراگاهان پلیس آگاهی و با اقدامات گسترده اطلاعاتی، یکی از قاتلان این زن به هویت «م.ش» را شناسایی و با کنترل غیرمحسوس وی در مخفیگاهش در کارگاهی متروکه در بندرعباس زیرنظر گرفتند. در نهایت با هماهنگی قضایی، تیم مبارزه با قتل پلیس آگاهی به آدرس مورد نظر اعزام شدند و پس از چندین ساعت تعقیب و مراقبت در پوشش های مختلف، در یک عملیات غافلگیرانه متهم را دستگیر و به پلیس آگاهی منتقل کردند.

این مسوول گفت: متهم ابتدا منکر هرگونه اتهامی شد اما با تحقیقات فنی و مواجهه با دلایل و مدارک موجود، پرده از راز جنایت برداشته شد و به قتل این زن اعتراف کرد.

کرمی انگیزه متهم از قتل با همدستی شخص دیگر را انتقام جویی از مقتول عنوان کرد و گفت: این متهم اقرار کرد مقتول باعث جدایی از همسر و فرزندانم شده بود که با برنامه ریزی قبلی و با کمک یکی از دوستانم اقدام به قتل وی کردیم.

وی اضافه کرد: همدست متهم به نام «م .ع» نیز در عملیاتی دیگر در یک منزل ویلایی در یکی از محلات اطراف بندرعباس شناسایی و دستگیر شد که وی هم به صراحت در مشارکت به قتل مقتول اعتراف کرد. مجرمان پس از تشکیل پرونده جهت سیر مراحل قانونی به مراجع قضایی معرفی و با قرار مناسب روانه زندان شدند.

ارسال نظر