زمان مطالعه: 3 دقیقه

دستگیری سارق طلافروشی در آستارا هنگام سرقت

یک سارق، که با استفاده از یک اسلحه پلاستیکی و نقاب قصد سرقت از طلافروشی در شهرستان آستارا را داشت، از سوی ماموران پلیس دستگیر شد.
05 اسفند 1397
شناسه : 12100
منبع:
اشتراک گذاری
اشتراک گذاری با
تلگرام گوگل پلاس
لینک
https://hadese24.ir/news/12100
8465+
بالا
یک سارق، که با استفاده از یک اسلحه پلاستیکی و نقاب قصد سرقت از طلافروشی در شهرستان آستارا را داشت، از سوی ماموران پلیس دستگیر شد.

سرهنگ محمد نمازی فرمانده انتظامی آستارا در این باره گفت: ماموران انتظامی آستارا در پی اعلام مرکز فوریت های پلیسی ۱۱۰ مبنی بر اینکه ۲ نفر در حال سرقت از یک طلا فروشی هستند بلافاصله به محل اعلامی اعزام شدند.

وی اضافه کرد: ماموران پلیس پس از حضور در محل یکی از سارقان را که با صاحب طلا فروشی درگیر شده بود دستگیر کرده و همدست وی، که از دیده ماموران پنهان شده بود اقدام به فرار کرد.

وی با بیان اینکه ۲ متهم با استفاده از یک اسلحه پلاستیکی و نقاب وارد یک طلا فروشی شده و با ترساندن صاحب مغازه یک حلقه النگو را سرقت کرده بودند، افزود: با حضور به موقع پلیس سرقت از این طلا فروشی نافرجام ماند و النگوی سرقتی به صاحبش بازگردانده شد.

 نمازی سپس با اشاره به اینکه تلاش ها برای دستگیری همدست متهم ادامه دارد اضافه کرد: سارق ۳۹ ساله دستگیر شده با تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی به مراجع قضائی معرفی شد.

وی همچنین یادآور شد: استفاده از سیستم های ضد سرقت و هشدار دهنده توسط صاحب طلافروشی و عکس العمل به موقع و هوشمندانه پلیس باعث شد تا سارقان به اهداف شوم خود دست پیدا نکنند.

وی ادامه داد: مجرمان و مخلان نظم و امنیت بدانند فرزندان ملت در نیروی انتظامی از عزمی راسخ در برخورد با آنان برخوردارند و اجازه هنجارشکنی را به هیچ کس نخواهند داد.

فرمانده انتظامی شهرستان آستارا در پایان به نقش بسیار موثر همکاری و مشارکت مردمی در پیشگیری و کشف جرائم به ویژه سرقت تاکید کرد و از کسبه و بازاریان خواست تا با مجهز کردن محل کار به تجهیرات هشدار دهنده الکترونیکی (مها) ضریب امنیتی محل کسب خود را بالا ببرند.

 

 

ارسال نظر