زمان مطالعه: 3 دقیقه

جان باختن زوج جوان بر اثر ریزش دیوار در مهاباد

ریزش دیوار حایل مسکن مهر در مهاباد سبب مرگ زوج جوان شد.
23 بهمن 1397
شناسه : 11963
منبع:
اشتراک گذاری
اشتراک گذاری با
تلگرام گوگل پلاس
لینک
https://hadese24.ir/news/11963
6863+
بالا
ریزش دیوار حایل مسکن مهر در مهاباد سبب مرگ زوج جوان شد.

 ریزش دیوار حایل مسکن مهر در مهاباد بر روی یک خودرو سواری پراید حادثه آفرید و موجب جان باختن دو سرنشین آن شد.

مدیرعامل سازمان آتش ‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری مهاباد گفت: پس از اطلاع از فرو ریختن دیوار یکی از مساکن مهر سید آباد مهاباد نیروهای امدادی بلافاصله در محل حادثه حاضر شدند و تلاشها برای آوار برداری را آغاز کردند.

رحمان احمدی افزود: مأموران آتش نشانی پس از چند ساعت آواربرداری جسد زوج جوان سرنشین خودرو پراید را که (مازیار  و بفرین )  نام داشتند و زیر آوارمدفون شده بودند خارج کردند.

احمدی، افزود: علت این حادثه در دست بررسی است اما به احتمال زیاد نشست این دیوار یا رانش زمین بر اثر بارندگی های شدید از دلایل بروز این حادثه بوده است.

یکی از شاهدان عینی این حادثه گفت: هنگام ریزش دیوار در همان محل حضور داشتم و اگر زود متوجه نمی شدم من هم مثل آنان زیر آوار دیوار مدفون می شدم.

این شاهد عینی که حسین نام دارد، می گوید: تاکنون چنین حادثه ای را ندیده ام و واقعاً برای من سخت و ناراحت کننده بود که شاهد زیر آوار رفتن این خودرو با سرنشینانش شوم.

وی گفت: تنها خدا من را از مرگ نجات داد و گرنه من هم چند ثانیه با مرگ بیشتر فاصله نداشتم.

بلافاصله پس از ریزش این دیوار و وقوع این حادثه ناگوار، ستاد بحران شهرستان با حضور معاون استاندار و فرماندارشهرستان، شهرداری و شورای اسلامی شهر، آتش ‌نشانی و راه‌ و شهرسازی برای پیگیری و اقدام مقتضی در این خصوص در فرمانداری تشکیل شد.

ایرج شجاعی فرماندارشهرستان مهاباد درنشست اعضای ستاد بحران تأکید کرد: بطوریقین با مقصران این حادثه برخورد قانونی خواهد شد و درصورتیکه شخص یا نهادی کوتاهی و سهل انگاری کرده باشد، با آن برخورد می شود.

 

کلمات کلیدی:
ارسال نظر