زمان مطالعه: 2 دقیقه

دستگیری قاتلی که در شادگان یک خانواده را به رگبار بست

قاتل فراری که اعضای یک خانواده را با اسلحه شکاری به رگبار بسته و متواری شده بود در کمتر از 2 ساعت در شادگان دستگیر شد.
22 بهمن 1397
شناسه : 11952
منبع:
اشتراک گذاری
اشتراک گذاری با
تلگرام گوگل پلاس
لینک
https://hadese24.ir/news/11952
6355+
بالا
قاتل فراری که اعضای یک خانواده را با اسلحه شکاری به رگبار بسته و متواری شده بود در کمتر از 2 ساعت در شادگان دستگیر شد.

سردار حیدر عباس زاده فرمانده انتظامی استان خوزستان درباره این پرونده گفت: در پی اعلام مرکز فوریت های پلیسی 110 مبنی بر وقوع یک فقره قتل در یکی از محلات شهرستان شادگان، دستور ویژه برای شناسایی، بررسی و کشف جزئیات پرونده به پلیس آگاهی شهرستان شادگان ابلاغ شد.

وی افزود: ماموران پلیس آگاهی شهرستان شادگان با حضور در صحنه جرم دریافتند فردی با اسلحه شکاری به سه نفر از اعضای خانواده شلیک کرده که یک نفر فوت و 2 نفر دیگر مصدوم و به بیمارستان منتقل شدند.

فرمانده انتظامی استان خوزستان گفت: ماموران پلیس با بکارگیری توان علمی و روش های نوین کشف جرم در کمتر از 2 ساعت قاتل که از بستگان مقتول بوده را شناسایی و با هماهنگی مرجع قضائی در یک عملیات غافلگیرانه در مخفیگاهش دستگیر کردند.

سردار عباس زاده با بیان اینکه در بازرسی از مخفیگاه متهم یک قبضه اسلحه شکاری که در قتل از آن استفاده شده بود، کشف و ضبط شد افزود: متهم در تحقیقات پلیس پرده از راز جنایت برداشت و ضمن اعتراف به قتل ارتکابی انگیزه قتل را اختلاف خانوادگی عنوان کردند.

فرمانده انتظامی استان خوزستان گفت: متهم پس از تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی تحویل مرجع قضائی و با قرار مناسب روانه زندان شد.

 

ارسال نظر