زمان مطالعه: 3 دقیقه

قتل آتشین مادرزن بخاطر سرقت یک مشت طلا

داماد جنایتکار برای سرقت یک مشت طلا مادرهمسرش را به قتل رساند و پیکر او را به آتش کشید.
10 آذر 1397
شناسه : 1188
منبع:
اشتراک گذاری
اشتراک گذاری با
تلگرام گوگل پلاس
لینک
https://hadese24.ir/news/1188
7767+
بالا
داماد جنایتکار برای سرقت یک مشت طلا مادرهمسرش را به قتل رساند و پیکر او را به آتش کشید.

فریدون جهانتیغ، جانشین فرمانده انتظامی شهرستان آزادشهر در این باره گفت: در تاریخ 9 آبان ماه سال جاری در پی تماس با مرکز فوریت‌های پلیسی 110، خبر وقوع آتش و مرگ یک زن 48 ساله در آزادشهر گزارش شد. بلافاصله نزدیک‌ترین تیم گشتی پلیس 110 به محل حادثه رسید و با توجه به مرگ این زن، تیم بررسی صحنه جرم به صحنه حادثه اعزام شد.

جانشین فرمانده انتظامی آزادشهر گفت: در بررسی‌های مقدماتی کارشناسان بررسی صحنه جرم، علاوم وقوع قتل بدست آمد که در این راستا پرونده با رویکرد بررسی مرگ این زن 48 ساله در پلیس آگاهی شهرستان تشکیل و تحقیقات آغاز شد.

جهانتیغ بیان کرد: در تحقیقات پلیسی مشخص شد داماد این خانم در روز و ساعت حادثه در محل وقوع حادثه حضور داشته است که با هماهنگی مرجع قضایی تحقیقات از وی آغاز و برای تحقیقات تکمیلی به پلیس آگاهی شهرستان منتقل شد. متهم که در ابتدا منکر ابتکار به جرم شده بود، در مشاهده مستندات و ادله پلیس، به قتل مادر زن خود اعتراف کرد.

جانشین فرمانده انتظامی آزادشهر در خصوص علل و انگیزه این فرد از این اقدام مجرمانه تاکید کرد: متهم در اعترافاتش بیان کرد که به قصد سرقت طلاهای مادر زنش به خانه وی رفته و زمانی که با مقاومت این زن 48 ساله مواجه شد وی را با جسم سخت به قتل رساند. متهم برای از بین بردن شواهد وقوع جرم تصمیم به آتش‌زدن منزل و پیکر مادر زن خود کرد که با هوشیاری کارآگاهان و کارشناسان پلیس، وی شناسایی و روز گذشته دستگیر شد.

وی گفت: متهم با تکمیل شدن پرونده، برای سیر مراحل قانونی تحویل مراجع قضایی شده است.  

کلمات کلیدی:
ارسال نظر