زمان مطالعه: 3 دقیقه

زن جوان از مدارس استثنائی پایتخت سرقت می کرد

زنی که با ورود به مدارس استثنایی پایتخت و شهرستان‌های اطراف، اموال معلمان این مدارس را سرقت می‌کرد، از سوی پلیس دستگیر شد.
12 بهمن 1397
شناسه : 11862
منبع:
اشتراک گذاری
اشتراک گذاری با
تلگرام گوگل پلاس
لینک
https://hadese24.ir/news/11862
12393+
بالا
زنی که با ورود به مدارس استثنایی پایتخت و شهرستان‌های اطراف، اموال معلمان این مدارس را سرقت می‌کرد، از سوی پلیس دستگیر شد.

از چند وقت پیش بود که سرقت‌های سریالی توسط خانمی جوان از مدارس استثنائی در تهران و شهرستان‌های حومه در جنوب تهران گزارش می‌شد.

با توجه به حساسیت موضوع، شناسایی و دستگیری متهم در دستور کار قرار گرفت و با توجه به شیوه سرقتی متهم تصاویر به دست آمده از او بین مدارس تهران و شهرستان‌ها نیز پخش شد درحالیکه همه واحد‌های گشتی نیز در جریان این موضوع قرار داشتند.

روز گذشته طی گزارشی که از طریق تماس با سامانه‌های پلیسی به عمل آمد، تیمی از ماموران عملیات کلانتری ۱۷۶ حسن آباد در جریان حضور متهم در مدرسه‌ای قرار گرفتند که سریعا وارد عمل شده و با حضور در این مدرسه متهم را دستگیر کردند.

مدیر مدرسه که در محل حضور داشت، مدعی بود این خانم با بهانه بازرسی از مدرسه به اینجا آمده و از سرایدار مدرسه خواسته بود تا او را به مدرسه راه بدهد و خانم مدیر که به متهم مشکوک شده، ماجرا را به سامانه ۱۱۰ پلیسی اطلاع داده بود.

با انتقال متهم به کلانتری، او به ارتکاب ۲۵ سرقت اعتراف کرد و مدعی شد شگرد سرقت اش را از خانمی دیگر در زندان آموزش دیده است، او همچنین مدعی گوشی‌های سرقتی را به قیمت ۱۰۰ الی ۲۰۰ هزار تومان در مولوی به فروش رسانده است.

این متهم سابقه دار با ورود به مدارس استثنائی و معرفی خود به عنوان اولیای دانش آموزان یا بازرس آموزش و پرورش وارد مدرسه می‌شد و در فرصت مناسب به دست آمده از محل سرقت می‌کرد.

سرهنگ کیوان ظهیری رئیس پلیس پیشگیری تهران بزرگ درباره این پرونده گفت: متهم انگیزه خود را نیز، بی پولی عنوان کرد که در بررسی‌های اولیه مشخص شده است خانواده او پس از اعتیادش وی را طرد کرده اند و همین مسئله موجب شده او برای کسب هزینه موادش به سرقت روی آورد.

ارسال نظر