زمان مطالعه: 3 دقیقه

سرقت ۶ میلیارد تومان از داروخانه یک بیمارستان

انباردار یک بیمارستان، به بهانه خرید دارو بیش از شش میلیارد تومان پول را به سرقت برد.
10 بهمن 1397
شناسه : 11843
منبع:
اشتراک گذاری
اشتراک گذاری با
تلگرام گوگل پلاس
لینک
https://hadese24.ir/news/11843
9555+
بالا
انباردار یک بیمارستان، به بهانه خرید دارو بیش از شش میلیارد تومان پول را به سرقت برد.

سرهنگ حسین مافی رئیس کلانتری ۱۶۴ قائم درباره این پرونده گفت: ششم بهمن ماه امسال، رئیس یکی از بیمارستان‌های این محدوده مراجعه و اعلام کرد که با توجه به رسیدن روز‌های پایانی سال، تصمیم به انبارگردانی گرفته است که طی این اقدام وی، مشخص می‌شود حجم زیادی دارو و پول از قسمت داروخانه کم شده است.

این مقام انتظامی افزود: بنابر گفته وی، حدودا شش میلیارد تومان پول نقد از قسمت داروخانه بیمارستان خرج خرید دارو‌هایی شده بود که وجود خارجی نداشتند و او مدعی بود به احتمال زیاد انباردار در این رابطه باخبر است. در ادامه و با توجه به حساسیت موضوع، ماجرا به تیمی از ماموران عملیات کلانتری به سرکردگی بنده، به محل اعزام شدیم و متهم را تحت بازجویی فنی و پلیسی قرار دادیم که وی وقتی متوجه مدارک موجود علیه خود شد، ناچار لب به اعتراف گشود و گناهش را گردن گرفت.

وی بیان داشت: متهم 37 ساله مدعی بود با تاسیس شرکتی صوری تحت عنوان فروش دارو و لوازم بهداشتی، اقلامی را خریداری کرده و هزینه آن‌ها را نیز پرداخت کرده است، اما هیچ دارویی در ازای این پول‌ها وارد داروخانه بیمارستان نکرده است.

وی ادامه داد: در مرحله بعدی از تحقیقات، متهم مدعی شد با پول‌های به دست آورده از این راه، یک خانه در قسمت مرفه نشین شهر تهران و یک ماشین لوکس و گرانقیمت خریداری کرده است.

بنابر دستور قضائی، متهم برای انجام تحقیقات بیشتر در اختیار کارآگاهان پایگاه یکم آگاهی تهران بزرگ قرار گرفته است.

 

 

کلمات کلیدی:
ارسال نظر