زمان مطالعه: 2 دقیقه

رشوه ۲۰۰ میلیونی برای پنهان ماندن راز قاچاق تریاک

۲ قاچاقچی هنگام دستگیری، به یکی از ماموران پلیس حمله کرده و پس از ناکام ماندن، پیشنهاد رشوه دادند.
06 بهمن 1397
شناسه : 11802
منبع:
اشتراک گذاری
اشتراک گذاری با
تلگرام گوگل پلاس
لینک
https://hadese24.ir/news/11802
13788+
بالا
۲ قاچاقچی هنگام دستگیری، به یکی از ماموران پلیس حمله کرده و پس از ناکام ماندن، پیشنهاد رشوه دادند.

 سرهنگ اکبر مرادی رئیس کلانتری ۱۴۱ شهرک گلستان، در تشریح این گفت: ساعت ۲ عصر روز گذشته بود که ماموران در یکی از خیابان های شهرک گلستان، حین گشتزنی به ۲ مرد مشکوک شدند.

وی افزود: این مردان به صورت مشکوکی در خیابان در حال پرسه زنی بودند و زمانیکه ماموران برای بررسی موضوع به سمت آنها تغییر مسیر دادند، هر ۲ نفر، از محل گریختند و ماموران نیز اقدام به تعقیب و گریز آنها کردند.

این مقام انتظامی ادامه داد: متهم در اقدامی عملیاتی از سوی پلیس متوقف شدند اما هر دو ممانعت کرده و به درگیری با ماموران پرداختند که در این خصوص با ناکامی روبرو شده و در نهایت تسلیم شدند.

کلانتر محله گلستان، در ادامه گفت: در بازرسی بدنی از این متهمان، ۲ قبضه سلاح سرد، کشف و در بازرسی از خودروهای آنها ۱۰ کیلوگرم تریاک کشف شد. متهمان که برای رهایی از قانون سعی داشتند به ماموران رشوه بدهند به آنها پیشنهاد رشوه ۲۰۰ میلیون ریالی دادند که این رشوه از سوی ماموران رد و به پرونده ضمیمه شد.

رئیس کلانتری ۱۴۱ شهرک گلستان در پایان گفت: هر ۲ متهم پس از تکمیل پرونده در کلانتری برای تحقیقات بیشتر به پایگاه دوم پلیس مبارزه با مواد مخدر تهران بزرگ منتقل شدند.

ارسال نظر