زمان مطالعه: 5 دقیقه

سارق راننده تره بار، زنان را هم آزار می داد

سارقی که با تعارف بیسکویت مسموم به یک راننده، خودرو و کارت عابر بانک وی را به سرقت برد، از سوی پلیس پایتخت دستگیر شد. در تحقیق از این متهم مشخص شد وی به بهانه کمک به نیازمندان زنان را هم مورد آزار و اذیت قرار داده است.
06 بهمن 1397
شناسه : 11800
منبع:
اشتراک گذاری
اشتراک گذاری با
تلگرام گوگل پلاس
لینک
https://hadese24.ir/news/11800
13983+
بالا
سارقی که با تعارف بیسکویت مسموم به یک راننده، خودرو و کارت عابر بانک وی را به سرقت برد، از سوی پلیس پایتخت دستگیر شد. در تحقیق از این متهم مشخص شد وی به بهانه کمک به نیازمندان زنان را هم مورد آزار و اذیت قرار داده است.
متهم به قتل می گوید که فکر می کرد با گذشت 7 سال پلیس دیگر در تعقیبش نیست.

شانزدهم تیرماه سال جاری فردی به نام ناصر با مراجعه به کلانتری ۱۵۲ خانی آباد اعلام کرد: چند شب پیش برای تخلیه بار به میدان تره بار آزادگان رفتم و پس از تخلیه بار در زمان برگشت شخصی خود را مسافر معرفی کرد و از من خواست تا او را تا مسیری برسانم. من هم قبول کردم و او سوار خودرو شد. چند دقیقه بعد هنگام خارج شدن از عوارضی تره بار برای پرداخت عوارضی کارت عابر بانک خود و رمز آن را به او دادم تا عوارض را پرداخت کند. پس از خروج از میدان میوه و تره بار به من سیگار تعارف کرد و از آنجائی که من سیگاری نیستم قبول نکردم. پس از دقایقی، وی چند بیسکوئیت تعارف کرد و من یکی برداشتم و خوردم. اما لحظاتی بعد از خوردن بیسکویت سرگیجه شدیدی پیدا کردم و بعد از آن دیگر چیزی متوجه نشدم. بعد از ۲ روز وقتی چشم باز کردم خود را در بیمارستان دیدم و فهمیدم که آن شخص بعد از بیهوش شدنم مرا کنار خیابان رها کرده و خودرو و کارت عابر بانکم را به سرقت برده و با تماس مردم با پلیس و اورژانس من را به بیمارستان آوردند.

تحقیقات تحت عنوان سرقت با استفاده از مواد بیهوش کننده در دستور کار ماموران قرار گرفت. در بررسی‌های نخست مشخص شد، سارق پس از بیهوش کردن راننده و سرقت خودرو و کارت عابر بانکش، اقدام به خرید تعدادی سکه طلا به مبلغ ۲۳ میلیون تومان کرده و پس از چند روز خودرو را در منطقه کیانشهر رها کرده است.

با توجه به اینکه سارق ۳۵ ساله به موادمخدر شیشه اعتیاد داشت و کارتن خواب بود، ۲۴ دی ماه امسال، متهم شناسایی و برای تحقیقات به پایگاه هشتم پلیس آگاهی تهران بزرگ، منتقل شد.

متهم که دارای چندین سابقه در پرونده اش است، در بازجویی‌ها اعترافات کرد که از قبل بیسکوئیت‌ها را به داروی خواب آور و بیهوشی آلوده کرده و زمانی که راننده به خاطر خوردن آن بیهوش شده، وی را از ماشین پیاده و در کنار خیابان رها کرده و پس از برداشتن کارت عابر بانک وی با خودرواش از محل فرار کرده است.

در بررسی‌های صورت گرفته مشخص شد که سارق با انتشار آگهی در سایت دیوار با عنوان کمک به نیازمندان از خانم‌هایی که با شماره وی برای دریافت کمک تماس می‌گرفتند درخواست می‌کرده که برای تکمیل فرمی به آدرسی مراجعه کنند که در همین زمینه ۲ نفر به دلیل آزار و اذیت جنسی از این فرد اعلام شکایت کرده اند.

سرهنگ علی عزیز خانی رئیس پایگاه هشتم پلیس آگاهی تهران بزرگ با اشاره به اینکه بنابر صلاحدید مرجع قضایی، این فرد هم اکنون در حال سپری کردن دوران محکومیت خود در زندان است، از شهروندان و مالباختگان درخواست کرد: کسانی که به این شیوه از آن‌ها سرقت شده است و یا از طریق سایت دیوار در قالب کمک به نیازمندان مورد اذیت و آزار قرار گرفته اند، می‌توانند برای شناسایی متهم و اعلام شکایت از وی به پایگاه هشتم پلیس آگاهی تهران بزرگ، در میدان حر، انتهای خیابان ۱۲ فروردین، مراجعه و یا با شماره تلفن ۲۱۸۶۵۹۷۲ تماس برقرار کنند.

ارسال نظر