زمان مطالعه: 3 دقیقه

مرگ خاموش ۵ مرد در آمل

پنج مرد تهرانی که برای تفریح به روستای سنگ بست بخش مرکزی آمل رفته بودند، در یک خانه روستایی جان باختند.
05 بهمن 1397
شناسه : 11786
منبع:
اشتراک گذاری
اشتراک گذاری با
تلگرام گوگل پلاس
لینک
https://hadese24.ir/news/11786
13116+
بالا
پنج مرد تهرانی که برای تفریح به روستای سنگ بست بخش مرکزی آمل رفته بودند، در یک خانه روستایی جان باختند.

حسین نذیری رئیس سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری آمل در این باره گفت: پنج مرد صبح امروز در یکی از روستاهای بخش مرکزی آمل جان باختند و یک فرد مصدوم هم به بیمارستان منتقل شد. این حادثه در یک خانه روستایی در روستای سنگ‌بست بخش مرکزی آمل اتفاق افتاده است و به وسیله تماس تلفنی همسایگان ساعت 11 و 7 دقیقه صبح با سامانه تلفنی ۱۲۵ مأموران آتش‌نشانی به محل حادثه اعزام شدند.

رئیس سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری آمل با اشاره به قفل بودن درب منزل و عدم انجام اقدامات لازم توسط همسایگان، افزود: آتش‌نشانان با باز کردن درب منزل جنازه پنج مرد بی‌جان را از خانه بیرون کشیدند.

این مسؤول یادآور شد: ششمین فرد مسموم شده این حادثه زنده بوده و بلافاصله با حضور مأموران اورژانس 115 به مرکز درمانی و بیمارستانی انتقال داده شد.

محمد نعمتی رئیس سازمان آرامستان شهداری آمل، هم در این باره گفت: پس از تماس تلفنی از سوی پلیس آگاهی شهرستان، عوامل سازمان آرامستان به محل حادثه در بخش مرکزی اعزام شدند. پس از بررسی‌های اولیه مشخص شد پنج جان‌باخته حادثه اهل تهران هستند.

زینب سلطانی بخشدار مرکزی آمل هم، بیان کرد: در این حادثه 6 نفر حضور داشتند که یک فرد زنده بوده و به بیمارستان منتقل شد.

با اعلام اینکه این افراد اهل تهران بوده و در یک خانه ویلایی در روستای سنگ‌بست سکونت داشتند، گفت: علت اولیه مرگ افراد گاز گرفتگی و مسمومیت با گاز CO2 اعلام شده است.

علی عباسی مدیرکل پزشکی قانونی مازندران درباره علت فوت این افراد در آمل با اعلام اینکه پس از معاینه درباره علت فوت اظهارنظر می‌کنم، افزود: بدون بررسی اولیه نمی‌توان علت فوت را گازگرفتگی اعلام کرد.

وی اضافه کرد: معاینه این افراد که همگی مرد هستند در دستور کار قرار دارد.

در فضای مجازی علت فوت گازگرفتگی اعلام شده است.

ارسال نظر