زمان مطالعه: 2 دقیقه

رهایی گروگان ۳ میلیارد ریالی از چنگال آدم ربایان

گروگان ۲۹ ساله سراوانی پس از ۲ هفته اسارت با تلاش پلیس آگاهی، از چنگال آدم ربایان آزاد شد.
05 بهمن 1397
شناسه : 11781
منبع:
اشتراک گذاری
اشتراک گذاری با
تلگرام گوگل پلاس
لینک
https://hadese24.ir/news/11781
11634+
بالا
گروگان ۲۹ ساله سراوانی پس از ۲ هفته اسارت با تلاش پلیس آگاهی، از چنگال آدم ربایان آزاد شد.

سردار محمد قنبری فرمانده انتظامی استان سیستان و بلوچستان در این باره گفت: ساعت ۲۳:۰۰ شب نوزدهم دی ماه در پی گزارش یک فقره آدم ربایی در روستای "دزک" از توابع شهرستان سراوان بلافاصله تیم‌هایی از پلیس آگاهی وارد عمل شدند.

وی افزود: در بررسی‌های به عمل آمده مشخص شد جوانی ۲۹ ساله به نام ناصر که همراه پسر عموی ۳۵ ساله اش با یک خودروی سواری پژو پارس در حوالی روستای دزک در تردد بوده با تهدید سلاح کلاش و شوکر توسط ۵ سرنشین یک دستگاه وانت سرمه‌ای رنگ گروگان گرفته و این افراد در تماس با خانواده وی مبلغ ۳ میلیارد ریال پول نقد برای رهایی او مطالبه کردند.

فرمانده انتظامی استان سیستان و بلوچستان ادامه داد: با توجه به حساسیت موضوع و حفظ جان گروگان عملیات گسترده‌ای برای دستگیری متهم آغاز و متهمان این پرونده با تنگ شدن عرصه بر خود او را با یک دستگاه موتور سیکلت در حوالی شهر زاهدان رها کردند.

سردار قنبری گفت: در ادامه این عملیات با توجه به اطلاعات به دست آمده یکی از عاملان آدم ربایی شناسایی و روز گذشته در اقدامی ضربتی و غافلگیرانه او را حوالی "عیدگاه مرکزی" شهر سراوان دستگیر کردند.

وی گفت: تحقیقات از متهم برای شناسایی و دستگیری دیگر همدستان او و انگیزه آنها از این آدم ربایی توسط کارآگاهان پلیس آگاهی ادامه دارد.

 

ارسال نظر