زمان مطالعه: 4 دقیقه

تصاحب سه واحد آپارتمان برای جعل اسناد دولتی و ملکی

باند ۱۰ نفره جعل و کلاهبرداری حرفه ای در ساختمانی در محدوده ونک از سوی پلیس تهران منهدم شد.
03 بهمن 1397
شناسه : 11770
منبع:
اشتراک گذاری
اشتراک گذاری با
تلگرام گوگل پلاس
لینک
https://hadese24.ir/news/11770
11530+
بالا
باند ۱۰ نفره جعل و کلاهبرداری حرفه ای در ساختمانی در محدوده ونک از سوی پلیس تهران منهدم شد.

 سرهنگ جلیل موقوفه ای جانشین رئیس پلیس پایتخت در تشریح این خبر گفت: چندی پیش از طریق مسئول بازرسی اداره برق منطقه بیهقی، ماموران کلانتری ۱۴۵ ونک در جریان رفت و آمد های مشکوکی به یکی از ساختمان های این محدوده قرار گرفتند.

وی ادامه داد: مهندس رحمانی که شخصا برای بازرسی این ساختمان در ونک اقدام کرده بود مدعی بود از مدت ها پیش مشخص شده بود که افرادی ساکن ساختمانی در محدوده ونک هستند اما آنها به هیچ عنوان هزینه قبوض برق مصرفی خود را پرداخت نمی کردند تا اینکه، این بازرس اداره برق به شخصه خودش وارد عمل شده و به ساختمان مذکور مراجعه می کند.

این مقام انتظامی ادامه داد: در این محل بود که بازرس اداره برق متوجه رفت و آمد های مشکوکی به آپارتمان می شود. از قرار افرادی با اسناد و مدارک به این محل مراجعه می کردند و پس از انجام اقداماتی محل را ترک می کردند.

وی افزود: با توجه به حساسیت موضوع، ماموران عملیات کلانتری موضوع را به طور ویژه مورد بررسی قرار دادند که مشخص شد افراد ساکن در این ساختمان، با تصرف سه واحد از این آپارتمان، محل را برای اقداماتی غیر قانونی مانند جعل اسناد و مدارک تبدیل کرده اند.

وی ادامه داد: با محرز شدن این موضوعات، هماهنگی قضائی مربوطه صورت گرفت و سریعا تیم عملیات کلانتری وارد عمل شده و صبح امروز وارد ساختمان مذکور شدند که در این جریان 10 متهم نیز دستگیر شدند.

وی در ادامه افزد: پس از بازداشت متهمان که در سه واحد از این ساختمان ساکن بودند، از محل مقادیر زیادی اسناد و مدارک مجعول و اوراقی که آماده جعل و اقدامات مجرمانه بودند به همراه سه قبضه سلاح سرد کشف شد که همگی به همراه متهمان به کلانتری دلالت داده شدند.

این مقام در ادامه گفت: با بررسی های صورت گرفته توسط کارشناسان انتظامی مشخص شد که این باند که سرکرده اصلی آنها همچنان متواری است، با تصاحب سه واحد ساختمان در آپارتمان مذکور، به کار جعل اسناد و مدارک روی آورده بودند. آنها با شناسایی و آگاهی اینکه برخی املاک، به دلایلی صاحبان آنها برای مدتی در محل حضور ندارند، آنها را با جعل و سندسازی تصاحب می کردند و به فروش می رساندند.

بنابراین گزارش، با بدست آمدن این مدارک، متهمان به مقام قضائی معرفی شدند و تحقیقات در رابطه با اقدامات مجرمانه این افراد جریان دارد.

کلمات کلیدی:
ارسال نظر