زمان مطالعه: 3 دقیقه

معلم جوان تاوان عشقش را با جانش داد

قتل سرباز معلم جوان بخاطر خواستگاری از دختر مورد علاقه اش

پافشاری سرباز معلم مدرسه ای در سیستان و بلوچستان برای ازدواج با دختر مورد علاقه اش به قیمت جانش تمام شد و مردان مسلح او را به ضرب گلوله به قتل رساندند.
08 آذر 1397
شناسه : 1175
منبع:
اشتراک گذاری
اشتراک گذاری با
تلگرام گوگل پلاس
لینک
https://hadese24.ir/news/1175
11914+
بالا
پافشاری سرباز معلم مدرسه ای در سیستان و بلوچستان برای ازدواج با دختر مورد علاقه اش به قیمت جانش تمام شد و مردان مسلح او را به ضرب گلوله به قتل رساندند.

این سرباز معلم جوان که عمران نام داشت و در مقطع ابتدایی مدرسه آزادی سردکان شهرستان سرباز در جنوب سیستان و بلوچستان تدریس می کرد از مدتی قبل به دختر جوانی علاقه مند شده بود و قصد ازدواج با او را داشت. دختر جوان هم به خواستگاری اولیه این جوان پاسه مثبت داده بود اما خانواده او با این وصلت مخالف بودند. با این وجود این دو جوان همچنان برای ازدواج با یکدیگر پافشاری می کردند و امیدوار بودند که خانواده دختر جوان با ازدواج شان موافقت کنند.

مدتی گذشت و پافشاری این دوجوان برای رسیدن به خواسته شان ادامه پیدا کرد تا اینکه عمران از سوی چند نفر تهدید شد. افراد غریبه مدام او را تهدید می کردند و می گفتند باید از ازدواج با دختر مورد علاقه اش منصرف شود اما او پا پس نمی کشید و می گفت هر طور که شده می خواهد به خواسته اش برسد. این شرایط ادامه داشت تا اینکه صبح دیروز اتفاق هولناکی رخ داد.

عمران از خانه اش خارج شده بود تا به سوی مدرسه برود اما در مسیرش در منطقه حیط سرباز ناگهان 2 مرد غریبه راهش را سد کردند و با شلیک دو گلوله وی را هدف قرار دادند. هر چند دقایقی بعد این جوان به بیمارستان منتقل شد اما شدت جراحاتش به حدی بود که جان خود را از دست داد.

سردار محمد قنبری، فرمانده انتظامی استان سیستان و بلوچستان در این باره گفت: به دنبال وقوع این جنایت همکارانم در پلیس آگاهی تحقیقات گسترده ای را برای شناسایی ضاربان آغاز کردند. در جریان تحقیقات مقدماتی معلوم شد مقتول به دختر جوانی علاقه مند بوده و قصد ازدواج با وی را داشته اما خانواده دختر جوان به دلیل اختلاف طبقاتی با این ازدواج مخالف بودند تا اینکه صبح چهارشنبه پسر جوان هدف گلوله قرار گرفت و به قتل رسید. وی ادامه داد: عاملان این جنایت شناسایی شده اند و به زودی دستگیر خواهند شد.

در همین حال علی مرادی، مدیر روابط عمومی اداره کل آموزش و پرورش سیستان و بلوچستان نیز به ایرنا گفت: این معلم به علت اختلافات خانوادگی و طایفه ای در منطقه به قتل رسید. بر اساس اسناد و شواهد ضاربان از اقوام نزدیک مقتول بودند که به دلیل اختلاف در مساله ازدواج او با یکی از اقوام شان وی را به قتل رساندند.

ارسال نظر