زمان مطالعه: 3 دقیقه

دستگیری سارقان کابل‌های حافظ لوله گاز جاده تهران - قم

سه سارق تجهیزات صنعتی در جاده تهران - قم، به جرم سرقت کابل‌های محافظ لوله‌های گاز این محدوده، دستگیر شدند.
30 دی 1397
شناسه : 11724
منبع:
اشتراک گذاری
اشتراک گذاری با
تلگرام گوگل پلاس
لینک
https://hadese24.ir/news/11724
11120+
بالا
سه سارق تجهیزات صنعتی در جاده تهران - قم، به جرم سرقت کابل‌های محافظ لوله‌های گاز این محدوده، دستگیر شدند.

سرهنگ جلال حسینی رئیس کلانتری ۱۷۶ حسن آباد، در این باره گفت: با افزایش سرقت کابل‌های محافظ لوله‌های گاز در مسیر تهران به قم و شکایت مسئولان این اداره و با توجه به کاربرد مهم این کابل ها، ماموران این کلانتری برای بررسی موضوع و دستگیری سارقان وارد عمل شدند.

این مقام انتظامی ادامه داد: با توجه به این که برق موجود در کابل‌ها برای حفاظت از لوله‌های گاز‌ها است و سارقان با این اقدام زیان هنگفتی به شرکت گاز وارد می‌کردند، اقدامات سریع برای شناسایی و دستگیری متهمان در دستور کار قرار گرفت.

وی افزود: تحقیقات نخست برای شناسایی سارقان آغاز شد و گشت‌های انتظامی در محدوده مذکور به گشتزنی پرداختند تا این که به یک دستگاه جرثقیل، کامیونت و پراید که این محدوده تردد‌های مکرر داشتند مشکوک شده و هر سه را با هم متوقف کردند.

وی ادامه داد: در بررسی‌های انجام شده از رانندگان این سه خودرو مشخص شد از این خودرو‌ها به طور مرتب در سرقت کابل‌ها استفاده شده است؛ که در ادامه هر سه راننده که همراه این خودرو‌ها بودند مورد بازجویی قرار گرفتند و مشخص شد یکی از این افراد با استفاده از جرثقیل کابل‌ها را قیچی کرده و به کمک راننده پراید بار کامیونت کرده و از محل فرار می‌کردند.

سرهنگ حسینی، اضافه کرد: با بررسی‌های بیشتر مشخص شد این افراد چند مرحله در روز مرتکب سرقت شده و هر در آخرین بار نیز ۵۰۰ کیلوگرم کابل سرقت کرده اند.

به این ترتیب، متهمان به کلانتری منتقل و تحت بازجویی‌های انجام شده به جرم خود اعتراف و اقرار کردند که کابل‌های مسروقه را به مالخران اموال مسروقه می‌فروختند که پس از تکمیل پرونده برای تحقیقات بیشتر به پلیس آگاهی تهران بزرگ منتقل شدند.

کلمات کلیدی:
ارسال نظر