زمان مطالعه: 3 دقیقه

قاتل ملیکای 5 ساله در میان مردم اعدام شد

قاتل ملیکای ۵ ساله که این دختربچه را پس از شکنجه های وحشتناک به قتل رسانده بود، در ملأعام اعدام شد.
25 دی 1397
شناسه : 11666
منبع:
اشتراک گذاری
اشتراک گذاری با
تلگرام گوگل پلاس
لینک
https://hadese24.ir/news/11666
12195+
بالا
قاتل ملیکای ۵ ساله که این دختربچه را پس از شکنجه های وحشتناک به قتل رسانده بود، در ملأعام اعدام شد.

احمد خسروی وفا رییس کل دادگستری اصفهان در این باره گفت: سحرگاه امروز حکم اعدام محمدجواد شمس که به جرم قتل عمد ملیکای ۵ ساله، اھل و ساکن فلاورجان اصفھان در شعبه اول دادگاه کیفری یک دادگستری استان به اعدام و قصاص نفس محکوم شده بود در یکی از میادین اصلی شھرستان فلاورجان و در ملأ عام به اجرا درآمد.

وی گفت: متھم این پرونده در مھر ماه سال جاری در پی یک معامله شوم مواد مخدر، ملیکا طفل ۵ ساله فلاورجانی را به گروگان گرفته و به قتل رسانده بود و با اقدامات سریع قضایی در کمتر از ۲۴ ساعت دستگیر و در کمترین زمان مورد محاکمه قرار گرفت.

خسروی وفا افزود: در این پرونده قضات شعبه اول دادگاه کیفری یک استان اصفھان متھم را برای قتل ملیکا به قصاص، نسبت به زنای به عنف به فرد دیگری به اعدام، آدم ربایی ۲۰ سال حبس، ایراد ضرب و جرح عمدی به ۷ سال حبس، از بابت حبس غیر قانونی طفل و خواھر و برادر وی به ۴ سال حبس و برای کودک آزاری به ۹ ماه حبس و نیز پرداخت دیه در حق اولیای دم و شکات محکوم کردند.

رییس کل دادگستری اصفهان حفظ امنیت و آسایش عمومی را مھمترین رسالت دستگاه قضایی اعلام کرد و گفت: بی شک دستگاه قضایی استان اشد مجازات‌ھای قانونی را برای متجاوزان به جان، مال و ناموس مردم و مخلان نظم و امنیت جامعه اعمال خواھد کرد.

 

کلمات کلیدی:
ارسال نظر