زمان مطالعه: 2 دقیقه

استاندار البرز:

وضعیت در محل حادثه عادی شد

با تلاش نیروهای امدادی، انتظامی، امنیتی و ستاد مدیریت بحران استان، هم اکنون وضعیت عادی در محل وقوع سانحه برقرار شده است.
24 دی 1397
شناسه : 11659
منبع:
اشتراک گذاری
اشتراک گذاری با
تلگرام گوگل پلاس
لینک
https://hadese24.ir/news/11659
13538+
بالا
با تلاش نیروهای امدادی، انتظامی، امنیتی و ستاد مدیریت بحران استان، هم اکنون وضعیت عادی در محل وقوع سانحه برقرار شده است.

عزیز الله شهبازی، استاندار البرز در این باره گفت: امروز صبح ساعت 8 و 28 دقیقه، آتش نشانی گزارش داد که هواپیمایی در زیبا دشت شهرستان فردیس استان البرز، دچار سانحه شده است.  با تلاش نیروهای امدادی، انتظامی، امنیتی و ستاد مدیریت بحران استان، هم اکنون وضعیت عادی در محل وقوع سانحه برقرار شده است.

وی با بیان اینکه بلافاصله مامورین امدادی از هلال احمر، اورژانس، آتش نشانی و مسئولین محلی در آنجا حضور پیدا کردند، ادامه داد: به عنوان استاندار و مسئول مدیریت بحران استان در این محل حاضر شدم. کار امداد رسانی به نحو مطلوب و فوری انجام شد؛ عوامل انتظامی، امنیتی و اطلاعاتی نیز در محل حضور داشتند.

شهبازی با بیان اینکه آتش سوزی هوایپما در ساعات اولیه مهار شد، افزود: با توجه به اینکه مالکیت هواپیما متعلق به ارتش جمهوی اسلامی ایران، هم اکنون سایت تحویل ارتش شده و در این محل وضعیت عادی برقرار شده است.

وی اعلام کرد: بنابر اطلاعات دریافتی 15 تن در این سانحه جان باختند و یک تن نیز نجات یافته است، دو منزل مسکونی- خالی از سکنه- در حاشیه محل وقوع سانحه هواپیما، خسارت دیده اند؛ هم اکنون وضعیت عادی در محل وقوع سانحه برقرار شده است.

کلمات کلیدی:
ارسال نظر