زمان مطالعه: 3 دقیقه

سرقت های سریالی خودرو و کارت عابربانک در کرج

سارقی که پس از سرقت 20 خودرو، آنها رابه پارکینگ‌های متفرقه انتقال داده و در فرصت‌های مناسب اقدام به فروش قطعات آنها می‌کرد دستگیر شد.
22 دی 1397
شناسه : 11628
منبع:
اشتراک گذاری
اشتراک گذاری با
تلگرام گوگل پلاس
لینک
https://hadese24.ir/news/11628
16067+
بالا
سارقی که پس از سرقت 20 خودرو، آنها رابه پارکینگ‌های متفرقه انتقال داده و در فرصت‌های مناسب اقدام به فروش قطعات آنها می‌کرد دستگیر شد.

سرهنگ محمد نادربیگی سرپرست پلیس آگاهی استان البرز درباره جزئیات این پرونده گفت: در پی وقوع سرقت‌های متعدد خودرو در سطح شهر کرج بلافاصله تیمی از کارآگاهان اداره مبارزه با سرقت پلیس آگاهی وارد عمل شده و بررسی‌های اطلاعاتی را در خصوص شناسایی سارق یا سارقان آغاز کردند.

وی ادامه داد: با توجه به این که پس از ارتکاب به جرم، با کارت بانکی مالباخته که در داخل خودرو بود، پول حساب آنها برداشت شده بود، بلافاصله تصاویر دوربین‌های مداربسته شعب بانک‌ها مورد بازبینی قرار گرفته و تصویر فردی که در زمان استفاده از عابربانک مشاهده شده بود، مورد شناسایی قرار گرفت.

این مقام انتظامی گفت: پس از چندین روز کار اطلاعاتی در نهایت خانه متهم در کمالشهر کرج، شناسایی و طی یک عملیات غافلگیرانه در منزلش دستگیر و مقادیری اموال و قطعات خودروهای مسروقه از جمله ضبط خودرو، باند، مدارک شناسایی، کارت‌های بانکی و ... کشف شد.

وی ادامه داد: متهم در بازجویی‌های ماموران به ناچار به جرم خود مبنی بر 20 فقره سرقت خودرو در مناطق مختلف کرج اعتراف کرده و گفت که پس از سرقت خودروهای مدل پایین که فاقد تجهیزات ایمنی بودند آنها را به پارکینگ‌های متفرقه انتقال داده و به مرور اقدام به فروختن قطعات خودروها می‌کرد.

رئیس پلیس آگاهی استان البرز گفت: با پیگیری‌های ماموران، 19 دستگاه از خودروهای سرقتی در پارکینگ‌های متفرقه در مناطق مختلف کرج کشف شد و مالکان آنها شناسایی شدند.

سرهنگ نادربیگی به شهروندان توصیه کرد از پارک کردن خودرو در مکان‌های نا امن، کم تردد، خلوت و تاریک خودداری و خودروی خود را به لوازم ایمنی مجهز کنند.

کلمات کلیدی:
ارسال نظر