زمان مطالعه: 3 دقیقه

سرقت ماهرانه لپ تاپ از پاساژهای تهران

سارق سریالی لپ تاپ از پاساژ‌های محدوده خیابان ولیعصر از سوی پلیس پایتخت بازداشت شد.
18 دی 1397
شناسه : 11576
منبع:
اشتراک گذاری
اشتراک گذاری با
تلگرام گوگل پلاس
لینک
https://hadese24.ir/news/11576
14830+
بالا
سارق سریالی لپ تاپ از پاساژ‌های محدوده خیابان ولیعصر از سوی پلیس پایتخت بازداشت شد.

 سرهنگ ظهیری رئیس پلیس پیشگیری تهران درباره این پرونده گفت: از چندی پیش ماموران کلانتری ۱۰۷ فلسطین در جریان سرقت‌های سریالی لپ تاپ از پاساژ‌های محدوده خیابان ولیعصر تهران قرار گرفتند.

سرهنگ ظهیری در زمینه شیوه سرقت‌های ارتکابی توسط متهم گفت: متهم با ورود به مغازه‌ها با صاحبان آنجا صحبت و آن‌ها را سرگرم می‌کرد و با سو استفاده از غفلت آن‌ها یک عدد از لپ تاپ‌ها را به صورت ماهرانه در کیسه‌ای می‌گذاشت و سرقت می‌کرد.

وی ادامه داد: تحقیقات در این زمینه کلید خورد تا اینکه با بدست آمدن تصاویر این سارق به وسیله دوربین‌های مداربسته یکی از مغازه‌های پاساژی در این محدوده، کسبه و نگهبانان آن محل نیز از وجود چنین فردی باخبر شدند.

وی بیان داشت: در ادامه روز دوشنبه هفته جاری بود که ماموران کلانتری در جریان ورود این فرد به پاساژ رضا در خیابان ولیعصر قرار گرفتند. آنها سریعا در محل حاضر شده و متهم را که توسط کسبه مورد شناسایی قرار گرفته بود دستگیر و به کلانتری منتقل کردند.

سرهنگ ظهیری گفت: متهم در همان تحقیقات اولیه به سرقت‌ها اعتراف کرد و گفت که اموال مسروقه را به مالخر خود که مغازه تعمیرات و فروش قطعات لپ تاپ دارد فروخته است.

وی ادامه داد: در ادامه ماموران به محل اعلامی این فرد سارق مراجعه و ۲۷ عدد لپ تاپ سرقتی را در واحد صنفی او کشف کردند.

رئیس پلیس پیشگیری پایتخت در انتها با توصیه به کسبه برای عضو شدن در سامانه مها عنوان داشت: کسبه با عضویت در این سامانه می‌توانند واحد صنفی خود را از گزند سارقان در امان دارند. چراکه این سامانه کلانتری‌ها را در جریان کوچکترین سرقت و حتی ورود سارقان به مغازه قرار می‌دهد.

براساس این گزارش در انتها متهم به همراه مالخر خود به دستگاه قضائی دلالت داده شد.

کلمات کلیدی:
ارسال نظر