زمان مطالعه: 3 دقیقه

پایان 40 سال فرار یک قاتل

قاتلی که 40 سال قبل در یکی از شهر های استان خراسان دست به جنایت زده و متواری شده بو، در نهایت از سوی پلیس دستگیر شد.
17 دی 1397
شناسه : 11567
منبع:
اشتراک گذاری
اشتراک گذاری با
تلگرام گوگل پلاس
لینک
https://hadese24.ir/news/11567
14757+
بالا
قاتلی که 40 سال قبل در یکی از شهر های استان خراسان دست به جنایت زده و متواری شده بو، در نهایت از سوی پلیس دستگیر شد.

سرهنگ محمد رضا خدادوست فرمانده انتظامی شهرستان نجف آباد درباره این پرونده گفت: در سال 1357 در یکی از روستاهای استان خراسان گزارش یک نزاع دسته جمعی منجر به قتل 2 نفر به پلیس اعلام و در بررسی های صورت گرفته  مشخص می شود که قاتل متواری شده است.

وی افزود: با توجه به اینکه متهم مدام در حال تغییر محل سکونت خود بود، دستگیری به کندی پیش می رفت اما در این مدت ماموران هیچ گاه دست از تلاش برنداشته و تحقیقات برای شناسایی مخفیگاه او را به طور جدی پیگیری می کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان نجف آباد ادامه داد: در آخرین تحقیقات صورت گرفته مشخص شد قاتل که همواره محل سکونت خود را از استانی به استان دیگر تغییر می داده ، اخیراً به استان اصفهان آمده و در شهرستان نجف آباد سکونت یافته است.

سرهنگ خدادوست گفت: سرانجام با تلاش شبانه روزی و اقدامات پیچیده علمی و تخصصی کارآگاهان پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی شهرستان نجف آباد، مخفیگاه این متهم فراری شناسایی و وی طی یک عملیات غافلگیرانه  دستگیر و به فرار 40 ساله او پایان دادند.

این مقام انتظامی در پایان با اشاره به اینکه متهم برای سیر مراحل قانونی به مراجع قضایی تحویل شد گفت: مردم عزیز مطمئن باشند که هیچ پرونده ای تا زمانی که متهمان اصلی آنها دستگیر و به دست قانون سپرده نشوند همچنان باز بوده و حتی اگر سال ها هم طول بکشد ماموران پلیس با جدیت تمام پیگیر ماجرا و احقاق حقوق از دست رفته مردم خواهند بود.

 

کلمات کلیدی:
ارسال نظر