زمان مطالعه: 7 دقیقه

عامل قتل پسر 10 ساله در کارون اعتراف کرد:چون شکست عشقی خورده بودم، انتقام گرفتم

چند روز پس از قتل مرموز پسر 10 ساله در شهرستان کارون خوزستان جزئیات تازه تری از این جنایت بر ملا شد. شواهد به دست آمده نشان می دهد که متهم به قتل خواستگار خواهر پسربچه بوده و چون خانواده او جواب منفی به وی داده بودند او برای انتقام گیری دست به این جنایت زده بود.
05 آذر 1397
شناسه : 1148
منبع:
اشتراک گذاری
اشتراک گذاری با
تلگرام گوگل پلاس
لینک
https://hadese24.ir/news/1148
17771+
بالا
متهم به قتل: چند روز قبل متوجه شدم که دختر مورد علاقه ام به عقد پسر دیگری درآمده است. به همین دلیل از آنها کینه به دل گرفته و تصمیم گرفتم دست به انتقام جویی بزنم.
چند روز پس از قتل مرموز پسر 10 ساله در شهرستان کارون خوزستان جزئیات تازه تری از این جنایت بر ملا شد. شواهد به دست آمده نشان می دهد که متهم به قتل خواستگار خواهر پسربچه بوده و چون خانواده او جواب منفی به وی داده بودند او برای انتقام گیری دست به این جنایت زده بود.

پسر 10 ساله که عبدالخالق نام داشت روز چهارشنبه همراه مادرش از خانه‌شان رد منطقه کوت عبدالله واقع در شهرستان کارون راهی منطقه گندم‌کار شدند. مقصد آنها یکی از خیریه های منطقه بود. بعد از آنکه مادر عبدالخالق به خیریه رفت او در خیابان مشغول بازی شد. تا چند ساعت مادر عبدالخالق هیچ خبری از او نداشت تا اینکه بعد از تاریک شدن هوا وقتی سراغ پسرش را گرفت هیچ کس او را ندیده بود. زن همه جا را برای پیدا کردن پسرش جستجو کرد اما خبری از او نبود. چند ساعت با این تصور که پسربچه هنوز مشغول بازی است گذشت اما وقتی باز هم خبری از او نشد دلشوره به جان مادرش افتاد و تصمیم گرفت برای پیدا کردن پسرش از پلیس کمک بگیرد.

با آغاز تحقیقات برای یافتن پسر گم شده ماموران از دوربین های مداربسته مغازه ای که در آن حوالی بود کمک گرفتند. تصاویر ضبط شده نشان می داد حدود ساعت 3 بعد از ظهر 2 مرد که سوار یک پراید بودند بعد از چند لحظه صحبت با عبدالخالق او را سوار ماشین کرده و با خود برده اند. این تنها اطلاعاتی بود که از پسربچه به دست آمد و موجب شد دلشوره مادرش بیشتر شود.  پدر خانواده چند سال قبل فوت شده بود و عبدالخالق هم به دلیل ابتلا به بیماری قلبی یکسال قبل تحت عمل جراحی باز قلب قرار گرفته بود و همین موضوع نگرانی مادرش را بیشتر می کرد.

خبر تلخ

عصر چهارشنبه تا ظهر پنجشنبه مادر عبدالخالق لحظات جانکاهی را گذراند. او گوش به زنگ رسیدن خبری از پسرش بود تا اینکه ظهر پنجشنبه خبر رسید که پیکر بی‌جان پسر بچه کنار یک زمین کشاورزی در حوالی قلعه کنعان کشف شده است. ماجرا از این قرار بود که یک راننده کامیون هنگام عبور از جاده کمربندی راننده پرایدی را هنگام انداختن جنازه کنار زمین کشاورزی دیده بود. او دقایقی بعد خودش را به صاحب زمین که مشغول بذرپاشی بود رسانده و با هم کنار جنازه رفته بودند. از آنجا که عکس عبدالخالق بعد از مفقود شدن در فضای مجازی منتشر شده بود آنها با دیدن جسد پی بردند که او همان کودک مفقود شده در کوت عبدالله است. در این شرایط بود که ماموران راهی محل حادثه شدند و در محل کشف جسد به تحقیق در این باره پرداختند. هرچند جراحت خاصی بر پیکر عبدالخالق دیده نمی شد اما آثار کبودی دور گلویش مشخص بود.

انگیزه؛ انتقام گیری

خانواده عبدالخالق با هیچ کس اختلافی نداشتند و معلوم نبود چه کسی و با چه انگیزه ای دست به این جنایت زده است اما در ادامه کارآگاهان پلیس به شواهدی دست یافتند که نشان می داد خواستگار خواهر عبدالخالق عامل این جنایت است. او که صاحب یک پراید بود بازداشت شد و در جریان بازجویی های مقدماتی به ربودن عبدالخالق اعتراف کرد. متهم گفت: من علاقه زیادی به خواهر عبدالخالق داشتم اما خانواده او به من جواب رد دادند. من حتی 3 مرتبه هم به خواستگاری رفتم اما آنها هر بار به من جواب منفی دادند. چند روز قبل متوجه شدم که دختر مورد علاقه ام به عقد پسر دیگری درآمده است. به همین دلیل از آنها کینه به دل گرفته و تصمیم گرفتم دست به انتقام جویی بزنم.

وی ادامه داد: روز حادثه پسربچه در کوچه بازی می کرد که با ماشینم جلوی او رفتم و به بهانه ای او را سوار ماشینم کردم. او نمی دانست که چه نقشه ای دارم و در ادامه در حالی که ترسیده بود حالش بد شد. او بیحال روی صندلی ماشینم افتادم و من هم از ترس کنار جاده رهایش کردم. او مشکل قلبی داشت و سال گذشته هم عمل جراحی شده بود. من در مرگ او بی تقصیرم.

به رغم انکارهای متهم اما کبودی های دور گلوی مقتول نشان می‌داد به احتمال زیاد او به قتل رسیده است. به همین دلیل متهم به قتل هم اکنون در بازداشت به سر می برد و تحقیقات در این باره همچنان ادامه دارد.

به شایعات توجه نکنید

معصومه خنافره، فرماندار شهرستان کارون در این باره به همشهری گفت: بلافاصله بعد از مفقود شدن این کودک همه نیروها برای پیدا کردن او بسیج شدند تا اینکه روز بعد ابتدا پیکر متوفی کشف شد و در ادامه با انجام تحقیقات پلیسی متهم به قتل شناسایی شد. وی ادامه داد: درباره انگیزه وقوع این جنایت گمانه زنی های زیادی می شود اما از همشهری های عزیزم می خواهم به هیچ کدام از این شایعه ها توجه نکنند. به زودی با روشن شدن همه ابعاد این حادثه اطلاعات صحیح به مردم ارائه خواهد شد.   

ارسال نظر