زمان مطالعه: 3 دقیقه

ربودن کودک 7 ساله به خاطر 200 میلیون تومان

عاملان گروگان گیری 2 میلیارد ریالی پسربچه 7 ساله در شهر زاهدان با سرعت عمل کارآگاهان پلیس آگاهی در کمتر از 6 ساعت شناسایی و دستگیر شدند.
10 دی 1397
شناسه : 11463
منبع:
اشتراک گذاری
اشتراک گذاری با
تلگرام گوگل پلاس
لینک
https://hadese24.ir/news/11463
14779+
بالا
عاملان گروگان گیری 2 میلیارد ریالی پسربچه 7 ساله در شهر زاهدان با سرعت عمل کارآگاهان پلیس آگاهی در کمتر از 6 ساعت شناسایی و دستگیر شدند.

سردار محمد قنبری امروز فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان در این باره گفت: ساعت 13:00 ظهر روز گذشته مردی جوان هراسان با تماس با سامانه فوریت های پلیس 110 یک فقره آدم ربایی در خیابان امام خمینی(ره) شهر زاهدان را اعلام و بلافاصله تیمی ویژه از ماموران زبده اداره مبارزه با جرائم جنایی پلیس آگاهی استان وارد عمل شدند. در بررسی اظهارات فرد تماس گیرنده که پدر فرد ربوده شده است مشخص شد پسر 7 ساله اش به نام الیاس مقابل خانه اش با بچه های دیگر در حال بازی بوده که توسط سرنشینان یک دستگاه خودرو پراید گروگان گرفته شده و آدم‌ربایان لحظاتی بعد با او تماس گرفته و برای رهایی او مبلغ 2 میلیارد ریال مطالبه کردند.

سردار قنبری گفت: با توجه به اهمیت حفظ جان پسربچه ربوده شده، عملیات با هدایت مستقیم رئیس پلیس آگاهی استان توسط سه تیم از ماموران زبده اداره مبارزه با جرائم جنایی بصورت نامحسوس و با پشتیبانی عملیاتی تیم های از ماموران انتظامی شهر زاهدان آغاز شد.

فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان ادامه داد: افسران زبده پلیس آگاهی با اقدامات اطلاعاتی، روانی بر روی سرنخ های کشف شده ساعت 20:30 دقیقه در یک عملیات کاملاً حساب شده و هماهنگ یکی از آدم‌ربایان را در آخرین تماس با پدر کودک ربوده شده در حال مکالمه در خیابان آزادی شهر زاهدان در محاصره خود قرار دادند و او را دستگیر و  پسربچه خردسال را به صورت صحیح و سالم رها کردند.

وی عنوان کرد: در ادامه این عملیات متهم 20 ساله در بازجویی‌های به عمل آمده همدست خود را معرفی و تیم‌های عملیات ویژه پلیس قبل از فرار متهم از شهر زاهدان او را در اقدامی منسجم و ضربتی دستگیر کردند.

سردار قنبری در پایان امنیت مردم را خط قرمز پلیس دانست و تأکید کرد: جزئیات این ماجرا و هدف گروگانگیران در حال بررسی است.

 

کلمات کلیدی:
ارسال نظر