زمان مطالعه: 3 دقیقه

3 دانش آموز در حادثه واژگونی سرویس مدرسه مصدوم شدند

واژگونی سرویس مدرسه در ارومیه 3 دانش آموز را راهی بیمارستان کرد. گفته می شود حال عمومی دانش آموزان حادثه دیده خوب گزارش شده است.
09 دی 1397
شناسه : 11445
منبع:
اشتراک گذاری
اشتراک گذاری با
تلگرام گوگل پلاس
لینک
https://hadese24.ir/news/11445
15233+
بالا
واژگونی سرویس مدرسه در ارومیه 3 دانش آموز را راهی بیمارستان کرد. گفته می شود حال عمومی دانش آموزان حادثه دیده خوب گزارش شده است.

محمد پور، رئیس اداره اطلاع رسانی آموزش و پرورش آذربایجان غربی و مشاور رسانه ای مدیر کل از واژگونی سرویس مدرسه در بخش صومای برادوست ارومیه خبر داد و در این باره گفت: خودروی پراید که به عنوان سرویس مدرسه حامل 5 دانش آموز متوسطه اول بوده حوالی 8 صبح در مسیر حرکت از روستای فیروزیان بخش صومای برادوست ارومیه به سمت روستای گنبد واژگون شده است. در پی آن 3 نفر از دانش آموزان پسر برای مداوا به بیمارستان امام خمینی ارومیه منتقل شدند.

همچنین سرهنگ نادر رحمانی رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهنمایی و رانندگی ناجا نیز در این باره گفت: این خودرو در حال حرکت در مسیر بود که در کیلومتر ۶۰ محور ارومیه ـ خوی در محدوده روستای فیروزیان از روی پلی به ارتفاع بیش از یک متر به پایین سقوط کرد.

وی با بیان اینکه در پی این حادثه خودرو به روی پهلو واژگون شده است، گفت: بلافاصله عوامل امدادی و عوامل پلیس راهنمایی و رانندگی در محل حاضر شده و پنج مصدوم این حادثه را خارج کردند که سه دانش آموز به بیمارستانی در ارومیه منتقل شده و دو دانش آموز نیز در محل خدمات درمانی را دریافت کردند.

رحمانی با بیان اینکه این دانش‌آموزان حدود ۱۰ سال سن دارند گفت: راننده پراید بیش از ظرفیت مجاز خودرو اقدام به سوار کردن دانش آموزان کرده بود که این یک تخلف است.

رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهنمایی و رانندگی ناجا درباره علت وقوع این حادثه نیز گفت: بررسی کارشناسان پلیس نشان داد که تخطی از سرعت مطمئنه سبب وقوع این حادثه شده است.

کلمات کلیدی:
ارسال نظر