زمان مطالعه: 2 دقیقه

نوزاد ۹ ماهه بر اثر بلعیدن مواد روانگردان جان باخت

دختر ۹ ماهه شب گذشته در محله هرندی بر اثر بلعیدن مواد روانگردان شیشه فوت کرد. پدر این دختر برای مصرف خود، این مواد را نگهداری کرده بود.
27 آذر 1397
شناسه : 11297
منبع:
اشتراک گذاری
اشتراک گذاری با
تلگرام گوگل پلاس
لینک
https://hadese24.ir/news/11297
14079+
بالا
دختر ۹ ماهه شب گذشته در محله هرندی بر اثر بلعیدن مواد روانگردان شیشه فوت کرد. پدر این دختر برای مصرف خود، این مواد را نگهداری کرده بود.

سرهنگ حسین مافی رییس کلانتری ۱۶۴ قائم درباره این پرونده گفت: ساعت ۲۳ شب گذشته ماموران کلانتری از مسمومیت یک نوزاد ۹ ماهه با خبر شدند که به بیمارستان مسیح دانشوری منتقل شده بود. پس از حضور ماموران از طریق کادر درمانی متوجه شدند دقایقی قبل نوزاد فوت کرده است.

سرهنگ مافی در ادامه گفت: مادر نوزاد در بیمارستان بوده و اظهار کرده با پدرش فرزندشان را به مرکز درمانی آوردند و پدر از ترس وارد بیمارستان نشده و به خانه رفته است.  مادر نوزاد در تحقیقات نخست گفت که شوهرش به ماده روانگردان شیشه اعتیاد دارد و پک مشمایی مواد را زیر بالشش گذاشته و به سرویس بهداشتی رفته بود که نوزاد آن را بلعید. زمانی که شوهرش از سرویس خارج شد دنبال مواد می گشت که ناگهان دیدند نوزاد بد حال شده که پدرش دو دستی به سرش زده و گفته که بدبخت شدیم مواد را خورد. آنها بلافاصله نوزاد را به بیمارستان انتقال داده اند.

سرهنگ مافی در پایان گفت: حسب دستور مقام قضایی بلافاصله ماموران کلانتری به محل سکونت وی اعزام شدند و نسبت به دستگیری وی اقدام کردند.

 

ارسال نظر