زمان مطالعه: 3 دقیقه

فرمانده انتظامی مازندران خبر داد

کلاهبرداری ۱۰ میلیاردی با فروش زمین

فردی که با فروش زمین‌های غیر در شهرستان رامسر 10 میلیارد تومان کلاهبرداری کرده بود، از سوی پلیس دستگیر شد.
26 آذر 1397
شناسه : 11282
منبع:
اشتراک گذاری
اشتراک گذاری با
تلگرام گوگل پلاس
لینک
https://hadese24.ir/news/11282
35379+
بالا
فردی که با فروش زمین‌های غیر در شهرستان رامسر 10 میلیارد تومان کلاهبرداری کرده بود، از سوی پلیس دستگیر شد.

سردار سید محمود میرفیضی فرمانده انتظامی استان مازندران درباره این پرونده گفت: در پی خبری مبنی بر کلاهبرداری میلیاردی یکی از خریداران زمین از شهروندان در شهرستان رامسر، موضوع در دستور کار پلیس آگاهی قرار گرفت.

فرمانده انتظامی استان مازندران، افزود: با انجام اقدامات اطلاعاتی، کارآگاهان اداره مبارزه با سرقت پلیس آگاهی رامسر متهم را که با خرید ملک و زمین‌های میلیاردی از مالکان آن کلاهبرداری می‌کرد شناسایی کردند. در تحقیقات انجام شده مشخص شد، وی با جلب اعتماد و خرید ملک و زمین‌های میلیاردی، با تنظیم مبایعه نامه و پرداخت بخشی از پول زمین خریداری شده، به بهانه پرداخت مابقی پولدر هنگام تنظیم و انتقال سند پس از تنظیم وکالت نامه با سرقت اسناد از محل متواری شده و در فرصتی مناسب با استفاده از وکالت نامه‌ای که در اختیار داشته ملک مورد معامله را به افرادی در خارج از کشور به فروش می‌رساند.

فرمانده انتظامی مازندران ادامه داد: با انجام اقدامات اطلاعاتی و بررسی‌های همه جانبه با هماهنگی مرجع قضائی متهم در عملیاتی غافلگیرانه دستگیر و در بازرسی از منزلش تعدادی وکالت نامه، سند و مبایعه نامه کشف شد و متهم تاکنون به ۵ کلاهبرداری از شهروندان جمعا به مبلغ ۱۰۰ میلیارد ریال اعتراف کرده است.

سردارمیرفیضی با اشاره به شیوه‌های متقلبانه افراد شیاد و کلاهبردار در جعل اسناد و مدارک، به شهروندان هشدار داد: در انجام معاملات ملکی، خرید و فروش و همچنین صدور چک و مدارک هویتی، مراقب باشند و از مراکز رسمی و مورد تایید اقدام کنند.

کلمات کلیدی:
ارسال نظر