زمان مطالعه: 5 دقیقه

مرگ اسرار آمیز پسر نوجوان پس از فرار از مدرسه

پلیس جنایی سرگرم تحقیق درباره مرگ یک پسر دبیرستانی در پارکی در پایتخت است.
25 آذر 1397
شناسه : 11269
منبع:
اشتراک گذاری
اشتراک گذاری با
تلگرام گوگل پلاس
لینک
https://hadese24.ir/news/11269
35467+
بالا
پلیس جنایی سرگرم تحقیق درباره مرگ یک پسر دبیرستانی در پارکی در پایتخت است.

صبح پنجشنبه گذشته به قاضی محسن مدیرروستا خبر رسید که پسر نوجوانی به طرز مشکوکی جان باخته و جسدش در پارکی حوالی شرق تهران پیدا شده است. با شروع تحقیقات، مشخص شد که چند ساعتی از مرگ متوفی می‌گذرد، اما علت اصلی مرگ او مشخص نبود. به همین دلیل جسد با دستور قاضی به پزشکی قانونی منتقل شد. از سوی دیگر با انجام بررسی‌های بیشتر مشخص شد که شب گذشته(شامگاه چهارشنبه) گزارش ناپدید شدن پسر نوجوانی به کلانتری اعلام شده است. مشخصات نوجوان گمشده با جسد مطابقت داشت و خانواده وی با حضور در پزشکی قانونی جسد وی را شناسایی کردند. به این ترتیب مشخص شد که  متوفی دانش‌آموزی دبیرستانی به نام علی است که یک شب پیش از حادثه همراه یکی از همکلاسی‌هایش به پارک رفته بود.

از سوی دیگر معلوم شد که همکلاسی او در بیمارستان تحت درمان است. او در تحقیقات اولیه گفت: روز چهارشنبه من و دوستم علی (متوفی) به مدرسه رفتیم اما معلم‌مان به‌خاطر رفتارهایمان ما را توبیخ کرد. به همین دلیل از مدرسه فرار کردیم و بعد از خرید قرص ترامادول تصمیم به‌ خودکشی گرفتیم. آن روز به پارکی در شرق تهران رفتیم و وقتی هوا تاریک شد و مردم رفتند قرص را مصرف کردیم. هردو از حال رفتیم و وقتی من چشمانم را باز کردم دیدم در پارک افتاده‌ایم. به سختی و درحالی‌که خودم را روی زمین می‌کشیدم از پارک خارج شدم و با کمک یکی از شهروندان به پدرم زنگ زدم و درخواست کمک کردم. بعد هم پدرم آمد و مرا به بیمارستان برد. اظهارات پسرنوجوان در حالی بیان می‌شود که پدر متوفی می‌گوید مرگ پسرش مشکوک است. او روز گذشته در گفت‌وگوی تلفنی به همشهری گفت: پسرم ساعت 11صبح چهارشنبه به مادرش زنگ زد و گفت او و دوستش با معلمشان بحثشان شده و از مدرسه بیرون آمده‌اند. پسرم می‌گفت قصد دارند به گیم‌نیت بروند و بعد به خانه برمی‌گردد. وقتی ما بیشتر تحقیق کردیم متوجه شدیم که اصلا آن روز بچه‌ها به مدرسه نرفته بودند. پسر من، هم کشتی‌گیر و هم فوتبالیست بود و من بعید می‌دانم که خودکشی کرده باشد. چون تمام مدارک و گوشی موبایل پسرم سرقت شده و روی سرش آثار شکستگی وجود دارد. علاوه بر این روی صورتش آثار زخم و کبودی به چشم می‌خورد. وی ادامه داد: آن روز همسرم هرچه منتظر پسرم ماند او دیگر به خانه برنگشت؛ به همین دلیل به پدر دوستش زنگ زد و آنها هم از پسرشان اظهار بی‌اطلاعی کردند.

او ادامه داد: چهارشنبه‌شب به تمام کلانتری‌ها، بیمارستان‌ها و خانه دوستان و اقوام رفتیم اما اثری از پسرمان نبود. تا اینکه  صبح پنجشنبه پدر دوستش به من زنگ زد و گفت شب گذشته پسرش را پیدا کرده و او را به بیمارستان برده است؛ بنابراین  ما هم فورا به همان محلی که او می‌گفت رفتیم و متوجه شدیم جسد پسرم را پیدا کرده‌اند. وی گفت: در ادامه متوجه شدیم که علی و دوستش نزد فردی رفته و قرص ترامادول خریده‌اند. دوست علی حتی برای  همکلاسی‌اش ویس فرستاده و گفته که می‌خواهند خودکشی کنند. با این حال من به این ماجرا مشکوکم و به نظرم مرگ پسرم، خودکشی نبوده است. با شکایت پدر متوفی، قاضی جنایی دستور تحقیق در این خصوص را صادر کرده است تا حقایق ماجرا آشکار شود.

ارسال نظر