زمان مطالعه: 4 دقیقه

جزئیات تصادف مرگبار خودروی همراهان وزیر کار

رئیس و معاون پارلمانی تامین اجتماعی جان باختند/ وزیر آسیبی ندید

سفر یک روزه وزیر کاربه استان گلستان پایان خوشی نداشت و در جریان تصادفی هولناک نوربخش مدیر عامل تامین اجتماعی و تاج الدین معاون پارلمانی این سازمان جان خود ر از دست دادند.
24 آبان 1397
شناسه : 1090
منبع:
اشتراک گذاری
اشتراک گذاری با
تلگرام گوگل پلاس
لینک
https://hadese24.ir/news/1090
15018+
بالا
جراح بیمارستان گرگان: متاسفانه تلاشهای تیم پزشکی برای نجات جان این دو نفر اثر گذار نبود و به دلیل شدت جراحات جان خود را از دست دادند.
سفر یک روزه وزیر کاربه استان گلستان پایان خوشی نداشت و در جریان تصادفی هولناک نوربخش مدیر عامل تامین اجتماعی و تاج الدین معاون پارلمانی این سازمان جان خود ر از دست دادند.

 

درآبادی، مدیر روابط عمومی اورژانس کشور در این باره گفت: بر اثر وقوع تصادف یک دستگاه تویوتا با کامیون حمل سوخت که شماری از همراهان وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی در سفری یک روزه به گرگان در آن حضور داشتند، ۵ نفر مصدوم شدند. دو نفر از مصدومان به صورت سرپایی مداوا و سه نفر دیگر شامل اقایان نوربخش­ رئیس سازمان تامین اجتماعی، تاج الدینی معاون امور حقوقی و پارلمانی مجلس و حنیف مدیرکل امور استان‌ها وزارت تعاون آسیب جدید دیدند و به بیمارستان منتقل شدند.

وزیر در بیمارستان

دقایقی بعد از این حادثه محمد شریعتمداری وزیر کار و استاندار گلستان با حضور در بیمارستان حکیم جرجانی پیگیر روند درمانی مصدومان حادثه رانندگی شد.این مسئولان در سفر وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی برای افتتاح طرح‌ها و شرکت در جلسه ستاد فرماندهی اقتصاد مقاومتی وزیر را همراهی می‌کردند.

تلاش بی نتیجه پزشکان

ساعتی از این حادثه می گذشت که از بیمارستان خبر رسید نوربخش مدیر عامل تامین اجتماعی و تاج الدین معاون پارلمانی این سازمان جان خود را از دست داده اند.علی نقی مداح جراح  بیمارستان حکیم جرجانی گرگان با اعلام این خبر به خبرگزاری صدا و سیما گفت: متاسفانه تلاشهای تیم پزشکی برای نجات جان این دو نفر اثر گذار نبود و به دلیل شدت جراحات جان خود را از دست دادند.

 

کلمات کلیدی:
ارسال نظر