زمان مطالعه: 4 دقیقه

پدری سنگدل به اتهام کودک آزاری زندانی شد

شکنجه دختر نوجوان با دریل

دختر نوجوانی که از سوی پدرش با دریل شکنجه و به شدت مصدوم شده بود همراه مادرش به خانه امن بهزیستی منتقل شد.
23 آبان 1397
شناسه : 1086
منبع:
اشتراک گذاری
اشتراک گذاری با
تلگرام گوگل پلاس
لینک
https://hadese24.ir/news/1086
15796+
بالا
دختر نوجوانی که از سوی پدرش با دریل شکنجه و به شدت مصدوم شده بود همراه مادرش به خانه امن بهزیستی منتقل شد.

چندی پیش پدر خانواده‌ای در یکی از روستاهای خدابنده، به دلایلی نامعلوم دختر نوجوانش را مورد ضرب و شتم قرار داد و زانوی او را با دریل سوراخ کرد. این در حالی است که پدر خانواده بعد از چنین اقدامی، دختر نوجوان را به بیمارستان منتقل نکرد و او را که درد می کشید چند روز در خانه حبس کرد تا اینکه همسایه‌ها صدای ناله‌ها و ضجه‌های دختر دانش‌آموز را شنیدند و در حالی که او از درد به خود می پیچید به کمک او رفتند.

حالا چند روز پس از این حادثه تلخ محمد محمدی‌قیداری، مدیرکل بهزیستی استان زنجان از انتقال این دختر به مکانی امن خبر داد و گفت: زمانی که دختر نوجوان از بیمارستان ترخیص شد، برای جلوگیری از آسیب‌های احتمالی با دستور دادستان همراه مادرش به خانه امن زنجان منتقل شدند و تا زمان روشن شدن تکلیف شان در این مرکز نگهداری می شوند.

وی درباره سرنوشت پدر کودک آزار گفت: در حال حاضر پدر خانواده در زندان به سر می‌برد و بهزیستی، احقاق حقوق دختر آسیب‌دیده را از طریق پزشکی قانونی پیگیری می‌کند. البته بهزیستی در وهله اول به دنبال روزنه‌ای است تا بین پدر و سایر اعضای خانواده صلح برقرار کند و برای دست‌یابی به این منظور همه جوانب را بررسی می‌کند و پدر بعد از آزادی از زندان تحت مشاوره‌های تخصصی قرار گرفته و از نظر روحی ارزیابی می‌شود تا در صورت برقراری صلح و سازش با اعضای خانواده، جلوی مشاجرات و ضرب و شتم‌های احتمالی گرفته شود؛ در واقع این‌که از پدر تعهد گرفته شود و مادر و دختر به محل زندگی خود بازگردند تا حد زیادی بستگی به نوع برخورد پدر بعد از آزادی دارد.   

ارسال نظر