زمان مطالعه: 6 دقیقه

درگیری طرفداران استقلال و پرسپولیس رنگ خون به خود گرفت

شلیک به هوادار پرسپولیس پس از فینال

درگیری طرفداران دو تیم پرسپولیس و استقلال پس از پایان فینال جام باشگاههای آسیا در ایوان ایلام هادثه هولناکی را رقم زد و به مرگی یکی از هواداران پرسپولیس با شلیک گلوله انجامید.
20 آبان 1397
شناسه : 1064
منبع:
اشتراک گذاری
اشتراک گذاری با
تلگرام گوگل پلاس
لینک
https://hadese24.ir/news/1064
38413+
بالا
هوادار پرسپولیسی که از شادی استقلالی ها ناراحت شده بود با در دست داشتن یک سلاح شکاری از خانه بیرون آمد و یک گلوله شلیک کرد.
درگیری طرفداران دو تیم پرسپولیس و استقلال پس از پایان فینال جام باشگاههای آسیا در ایوان ایلام هادثه هولناکی را رقم زد و به مرگی یکی از هواداران پرسپولیس با شلیک گلوله انجامید.

شامگاه شنبه پس از پایان فینال مسابقات فوتبال جام باشگاههای آسیا طرفداران فوتبال حال و هوای عجیبی داشتند. برخی هواداران پرسپولیس با اینکه از باخت تیم محبوب شان در فینال ناراحت بودند اما از اینکه تیم شان با شرایطی که داشت توانسته بود نایب قهرمان آسیا شود ابراز رضایت می کردند. از سوی دیگر برخی طرفداران تیم استقلال هم نسبت به نتیجه رقیب شان در فینال واکنش نشان می دادند و بازار کری خوانی داغ بود. اما هیچ کس فکرش را هم نمی کرد که کری خوانی ها به یک حادثه هولناک منجر شود. در بخش زرنه شهرستان ایوان واقع در استان ایلام عده ای از هواداران تیم استقلال بخاطر باخت تیم پرسپولیس مقابل خانه یکی از هواداران سرخ پوش رفتند و شادی کردند. شادی آنها برای دقایقی ادامه داشت تا اینکه این هوادار پرسپولیسی که از شادی استقلالی ها ناراحت شده بود با در دست داشتن یک سلاح شکاری از خانه بیرون آمد و یک گلوله شلیک کرد. این تیراندازی آغاز یک درگیری بود که در نهایت به مرگ مرموز  این هوادار 30 ساله به نام محمد جواد منجر شد.

یکی از اقوام جوان جان باخته در این باره می گوید: محمد جواد جوان آرام و خوبی بود. بعد از باخت تیم پرسپولیس در خانه اش بود و به کسی کاری نداشت اما ظاهرا چند نفر آمده بودند جلوی خانه اش و او را عصبانی کرده بودند. وی ادامه داد: محمد جواد متاهل و پدر دختری 2 ساله بود اما این حادثه دختر او را یتیم کرد. وی درباره عامل اصلی مرگ محمد جواد می گوید: هنوز به درستی معلوم نیست که چه کسی عامل اصلی تیراندازی بود اما شنیده ام که چند نفر در این باره دستگیر شده اند.

در همین حال سرهنگ سعید عالی پور، فرمانده انتظامی شهرستان ایوان درباره این حادثه به میزان گفت: در بررسی‌های اولیه مشخص شد پس از پایان فینال جام باشگاه‌های آسیا و قهرمانی تیم کاشیما، دو نفر از طرفداران تیم استقلال در بخش زرنه در پی باخت تیم پیروزی، اقدام به خوشحالی کردند که با اعتراض یک نفر از هواداران تیم مذکور مواجه شدند. این مقام با اشاره به درگیری فیزیکی میان طرفداران دو تیم پرسپولیس و استقلال، گفت: در این بین یکی از طرفداران پس از آوردن سلاح شکاری از منزلش، یک تیر هوایی شلیک می‌کند. اعضای خانواده با مشاهده این صحنه و برای پیشگیری از نزاع، سعی در گرفتن سلاح می‌کنند که متاسفانه در این کش و قوس، به علت شلیک گلوله، این جوان جان خود را از دست داد. بر اساس این گزارش تحقیقات در این باره ادامه دارد.

 

ارسال نظر