زمان مطالعه: 2 دقیقه

سلفی مرگبار دختر نوجوان

دختر 15 ساله هنگامی که برای گرفتن عکسی سلفی به پشت بام خانه شان رفته بود سقوط کرد و پس از چند روز جان باخت.
15 آبان 1397
شناسه : 1058
منبع:
اشتراک گذاری
اشتراک گذاری با
تلگرام گوگل پلاس
لینک
https://hadese24.ir/news/1058
38099+
بالا
پدر قربانی: دخترم علاقه زیادی به گرفتن عکس داشت و چند مرتبه دیده بودم که برای عکاسی به پشت بام می رود. آن روز هم رفته بود که عکس سلفی بگیرد اما ناگهان سقوط کرد.
دختر 15 ساله هنگامی که برای گرفتن عکسی سلفی به پشت بام خانه شان رفته بود سقوط کرد و پس از چند روز جان باخت.

روز پنجم آبان ماه امسال مردی در تماس با اورژانس از حادثه هولناکی که برای دخترش اتفاق افتاده بود خبر داد. زمانی که امدادگران اورژانس به محل حادثه رسیدند معلوم شد دختری 15 ساله از پشت بام خانه شان در طبقه چهارم سقوط کرده و به شدت آسیب دیده است. در این شرایط او به بیمارستان منتقل شد و تحت مداوا قرار گرفت. دختر نوجوان در این حادثه دچار مصدومیت های شدیدی شده بود و پزشکان تلاش زیادی انجام دادند تا او را از مرگ نجات دهند اما او چند روز قبل روی تحت بیمارستان جانش را از دست داد.

با مرگ دختر نوجوان ماجرا به سید سجاد منافی آذر، بازپرس جنایی پایتخت گزارش شد و او دستور داد در این باره تحقیق شود. ماموران در جریان تحقیق از پدر متوفی دریافتند که او به احتمال زیادی هنگام گرفتن عمس سلفی سقوط کرده است. پدر قربانی به ماموران گفت: دخترم علاقه زیادی به گرفتن عکس داشت و چند مرتبه دیده بودم که برای عکاسی به پشت بام می رود. آن روز هم رفته بود که عکس سلفی بگیرد اما ناگهان سقوط کرد.

بر اساس این گزارش تحقیقات در این باره در شعبه سوم بازپرسی دادسرای امور جنایی ادامه دارد.

ارسال نظر